[verwijderd] zier er mooi uit! Weet niet of dat iets voor mij is, maar wellicht een keer proberen om daar achter te komen!
Pimpelmeesje nextdoor ga ik niet doen, is hier veel in het nieuws geweest ivm identiteitsfraude en beveiligingsproblemen. Wij hebben vanuit onze flat zoiets vergelijkbaars wel (gehad? ๐ค) en dat begon leuk met biebboeken uitzoeken voor de buurvrouw of een buurman helpen met het opbouwen van zijn bedrijfspagina op facebook, maar uiteindelijk stond ik heel de middag te strijken en ben ik er mee gestopt. ๐
De bieb hou ik echt in de gaten of er leuke dingen tussen zitten, maar alle interessante dingen zijn in de avonduren. Hij gaat hier sowieso pas om 14:00 open, dus dan moet ik de kinderen bijna gaan ophalen. Ik blijf het wel proberen, maar is dus erg oppas-gebonden. Eenmalig lukt dan wel, maar wekelijks nog niet.
Overdag zit er in de bieb wel dat ontmoetingscentrum, maar of ik de stem van de Nederlandse cultuur kan zijn? Ik heb het uitgezocht overigens hoor, het zijn gesprekken over religie en levensbeschouwing door een verzameling van organisaties: Afghaanse gemeenschap, Ghanese community, Hindoegemeenschap, Somalische stichting, de Protestantse kerk en stichting Zonnebloem. Iets zegt me dat ik daar niet bij pas ๐
Buurttuin hou ik in mijn achterhoofd voor als het straks weer beter weer is!
Ik heb zometeen een gesprek bij de sportschool om abonnement types en mogelijkheden te bespreken, fingers crossed!