Zuremat fijn! Miste haar ook al!

@Manque ja, is echt allang geleden... Hopelijk gaat het inderdaad goed met haar.

Blue

Met mij gaat het super goed!

Wat leuk dat je aan me denkt!

Kids gaan goed, ik heb sinds november een vriend..iemand die ik al heel lang ken , dus dat hadden we allebei nooit verwacht maar gaat heerlijk.

[verwijderd] yeahhh!!
    Elke keer als ik je avatar zag, dacht ik waar is ze nou? 😒
    Fijn dat je er weer bent!

• [verwijderd]

June ja ik moest even stappie terug doen, maar ik ben er weer hoor! 😁

[verwijderd] foei! In vervolg willen we daar een officiële notitie van ja! ☝ moederlijke wijsvinger in je face 😝

Fijn dat je terug bent! πŸ’‹

• [verwijderd]

Dahlia ik dacht juist dat het beter was om er stiekem even tussenuit te gaan πŸ˜…

• Dahlia hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] doen waar jij je goed bij voelt πŸ’‹ in de tussentijd hebben wij wel een plan van aanpak besproken met wachtwoorden opschrijven voor de partners en contactgegevens geven aan 1 iemand hier voor het geval iemand echt niet meer terug komt πŸ˜¬πŸ˜…

Het is dat ik je nog actief zag op zp maar anders was ik naar Frankrijk gevlogen πŸ™ƒ

• [verwijderd]

Dahlia ik las het, ja! Ik maak me ook wel beetje zorgen om Madeliefje.. hoop dat ze okΓ© is.
              Ik heb gelukkig wel wat meiden op fb en idd ook op het andere forum. Ik zal mijn vriend ook wel vertellen dat hij na mijn dood hier een berichtje moet plaatsen πŸ˜›