[verwijderd] Vulpen O, dat met die glijbaan is mij ook wel eens overkomen hoor! π (Daarom moest ik juist zo lachen, vanwege de herkenning! π)
[verwijderd] Dat er op de boodschappenkarretjes van de Albert Heijn een clipje zit waar je je boodschappenlijstje onder kan schuiven, zodat je die niet steeds hoeft te pakken en weer neer te leggen, met het risico dat je hem ergens kwijt raakt. Ik heb dit nooit geweten en dat hele clipje was me zelfs nooit opgevallen. Ik zag er vandaag iemand mee lopen en ik vind het echt ge-ni-aal! Ik zou er bijna met boodschappenlijstjes voor gaan werken! π
Vulpen [verwijderd] Ik zou er bijna met boodschappenlijstjes voor gaan werken! π πππ Ik wist het wel, maar gebruik het nooit. En dat scannervasthoudding zit voor mij aan de verkeerde kant dus die gebruik ik ook nooit.
smax [verwijderd] ik doe daar altijd mijn βflessenbriefjeβ onder van het statiegeld. Anders vergeet ik het bij de kassa af te geven. Verder gebruik ik het niet π
Famofthree Veel boodschappen karretjes hebben dat zo'n clip of een randje waar je het lijstje inschuift.
Lumihiutale Famofthree Nou,ik heb net geprobeerd he maar ik krijg mijn lijstje er met geen mogelijkheid in π
Manque Nescio Ik maak het met pindakaas, sambal, ketjap en een beetje melk. Verhoudingen op gevoel π En jij, @[verwijderd] ?
Sevenof9 Nescio ik doe pindakaas, water, sambal, gember siroop, ketjap, bruine suiker en kokos. Heb het zo ooit van mijn vader geleerd, maar ik proef gewoon tussendoor of het lekker is, heb niet echt een recept.
[verwijderd] Nescio zelfde als Manque maar dan met suikerwater in plaats van melk. Recept van mijn vader. Wel meer sambal dan hij had aangegeven π