Aries Aries (ram), hadden jullie vast niet verwacht. ๐ Ironisch genoeg heb ik helemaal niks met sterrenbeelden. ๐ Gisteren vroeg iemand me naar het sterrenbeeld van de oudste, ik had geen idee. ๐
Cactusje [verwijderd] Ik doe wel mee met jouw plaatjes. Ik geloof totaal niet in horoscopen maar kan me in deze teksten wel vinden๐
Robije Cactusje @[verwijderd] ik ben ook een stier. Heb helemaal niks met sterrenbeelden, maar deze teksten kloppen wel haha.
Sevenof9 Mijn vriend en ik zijn beide ram en dit plaatje is wel de kern van onze relatie ๐ En deze gaat ook wel over ons allebei. Maar eerlijk gezegd herkende ik ook veel van de plaatjes helemaal niet en ik denk dat ik bij andere sterrenbeelden ook plaatjes kan vinden die ik herken.
Hooyo-shimbir Sevenof9 ik ook. Helaas werd er bij ons vroeger door mijn ouders met name besproken dat een ram zus en zo is... negatief. Over hun eigen sterrenbeelden of mijn broertje niet. Ik heb dus ook Echt het gevoel dat ik hele negatieve eigenschappen heb. Okรฉ t klinkt vast heel vaag en onlogisch haha, nu ik ouder ben kan ik t wel iets meer loslaten.
iMoeder Ik heb helemaal niks met sterrenbeelden, allemaal onzin. Heb ook gen flauw idee welk sterrenbeeld mijn eigen kinderen zijn. Nooit opgezocht.
[verwijderd] iMoeder Helemaal mee eens. Ik vind het hele idee dat de stand van de sterren op het moment van je geboorte iets zegt over je persoonlijkheid echt belachelijk. Ik zou niet weten wat het sterrenbeeld van mijn man is en ben er vorig jaar bij toeval achter gekomen wat mijn dochter's sterrenbeeld is.
Nescio Ik ben een Kreeft en veel dingen zijn toch wel kloppend. Ik geloof niet in astrologie en al helemaal niet in wekelijkse horoscopen, maar bepaalde persoonlijkheidskenmerken van mij komen wel terug in de beschrijving. Mijn vader is ook een Kreeft en bij hem kloppen die dingen dan weer niet. Tja.
Sevenof9 Hooyo-shimbir oh wat erg, dat kan je een kind toch niet aandoen. Mijn broertje en moeder zijn ook ram dus wij waren thuis in de meerderheid. Maar geloof je ook echt in astrologie?