Mijn dochter zit in groep 4. Ze heeft een juf voor 4 dagen in de week en een andere juf voor 1 dag.
De juf van 4 dagen is ongeveer de eerste 3 weken na de zomervakantie op school geweest en sindsdien ziek.
We kregen een bericht van school dat de juf ziek was en dat ze een vaste invaller zou krijgen.
Nu blijkt dit niet zo te zijn. Ik ben de tel van het aantal invallers kwijt, maar het zijn er aardig wat geweest.
Ik begrijp heel goed dat school hier niks aan kan doen maar vervelend is het wel.
De week voor de herfstvakantie is tegen de kinderen gezegd dat de juf deze week weer zou terug komen.
Maar gisteren had ze weer een andere inval.
En nu staat in de algemene nieuwsbrief dat de juf voorlopig niet terug komt en er een vacature komt.
ik begrijp heel goed dat school er niks aan kan doen maar afgezien van de eerste mail dat juf ziek was en nu het bericht in de nieuwsbrief hoor ik verder niks.
Ik vind dat ze wel meer hadden communiceren, bijvoorbeeld over dat er toch geen vaste inval kwam en wie er dan wel kwam.
En even een mail ipv een bericht in de nieuwsbrief was wel fijn geweest.
Ik merk dat mijn dochter het niet fijn vind op deze manier en dat zorgt voor ander gedrag thuis.
Ook heb ik nu geen idee hoe het met haar gaat op school.
Ik vraag me af of ik teveel verwacht van een school? En wat ik hiermee kan doen.