[verwijderd] Maar je ziet er helemaal niet autistisch uit van Bianca Toeps? Anders misschien Extreem luid en ongelooflijk dichtbij van Jonathan Safran Foer
fafa [verwijderd] Dank voor je reactie. Maar die waren het allebei niet. Er zat geen "autistisch" in de titel. En die tweede is zo'n bekende, die zou ik wel onthouden hebben. Maar dank voor het meedenken. Als er nog iets te binnen schiet hoor ik het graag.
fafa [verwijderd] Het stond in de B/C kasten van de bieb. Dus het was wel echt een kinder-/jeugdboek.
fafa Na wat googelen twijfel ik over "Het museummysterie" van Robin Stevens. Zoiets was het (iets met een zoektocht/mysterie) , maar ik heb nog niet het ojaaaa-moment đ¤
[verwijderd] fafa dan haak ik af, sorry. Hoop dat je hem vind! Eventueel via bol of goodreads zoeken op gerelateerde boeken?
Vulpen Ginny Moon heeft gelijk - Benjamin Ludwig? Denk niet dat dat het is. Maar wel een tof boek, dus voor de zekerheid noem ik het toch.
[verwijderd] Vulpen đđđ Laten we gewoon allemaal andere boeken gaan noemen die wij tof vinden! đđ
Vulpen [verwijderd] Het gaat over een autistisch meisje op zoek naar haar babypop dus het voldeed wel enigszins aan de beschrijving đ
fafa https://www.bol.com/nl/f/de-goudvisjongen/9200000077519997/#modal_open Ik heb hem gevonden. Ik kan weer rustig slapen đ