Noordeling O'chill heeft die combi ook, k vind de pasvorm wel wisselend, soms smal, soms juist niet. Like Flo heeft enkele maten en valt ook wel vaak wat smaller.
Cactusje June Oeh, lastig. Ik heb tijdje terug bij zalando broeken voor kleine meid besteld omdat 116 te klein werd en daarna bij de meeste merken 122/128 is. Daar verzoop ze weer in. Bij hun al gekeken? Ik vind die dubbele maten zelf echt verrot, voor ze er fatsoenlijk in passen...
Bloem June Wibra heeft dubbele maten. Pasvorm vond ik aan de smallere kant meestal. Kwaliteit is meestal ook best goed voor dat geld.
Ysabella Bloem oh ik vind de wibra (broeken) vanaf maat 104 echt zo lelijk zitten. 😱 Ik kocht die broeken altijd voor het buitenspelen, maar ik heb ze terug gebracht omdat ze opeens veel te wijt zaten bij de benen.
Ysabella June weet je welk merk je ‘moet’ kopen? *toevallig ligt er een broek in de gang die gewassen moet worden. Dutch dream denim. Ik weet niet wat je budget is, ze kosten rond de 40 euro als ze niet in de aanbieding zijn, maar ze zitten smal en op de knieën zit er dubbele stof, dus mocht de broek kapot gaan op de knieën van het spelen lijkt het alsof het zo hoort. Deze broeken hebben een hele mooie pasvorm (strak) plus goede kwaliteit.👍 https://www.dutchdreamdenim.nl/product-categorie/boys/
June Ysabella Ik zoek niet specifiek broeken. Mijn dochter vindt dat niet zo lekker zitten. Maar ik ga wel even kijken. Like flo vind ik een leuk merk!! Dat was ik alweer vergeten.
Lovely83 June Like flo is inderdaad erg leuk en valt smal! Ik mis het merk Ninni vi enorm, dat viel ook altijd mooi smal. Name it heeft trouwens slim fit leggings!
Nescio Lovely83 oh is Ninni Vi gestopt? Wat jammer! Dochters hebben er hier ook veel van. @June ik vind Quapi en B-Nosy ook vrij smal vallen. Vind alleen de nieuwe collecties niet zo leuk, dus is al weer even geleden dat ik besteld heb.
Lovely83 Nescio Ja volgens mij is er nu wel een nieuw merk wat erop lijkt, maar geen idee hoe dat valt en hoe de kwaliteit is.
Cactusje June Ik was het bij bertus en zag een leuk jasje voor kleine meid van persival, maat 128/134. Zij hebben die dubbele maat dus wel.
Jessie80 Bij de Jola hebben ze ook veel in de "afwijkende" dubbele maten dus 116-122 / 128-134 / 140-146. Ik vind dat echt ideaal. Oudste 2 hebben deze zomer veel van de Jola gehad om o.a. die reden.
June Ik heb wat jurkjes van bnosy uit de sale gekocht. Maat 140 en het past perfect. Ze kan er nog even mee vooruit.