Ik kan mij de verhalen die je vorig jaar(?) schreef nog herinneren en respect dat je het hebt volgehouden.
Begrijp dat het geen makkelijk onderwerp is voor jullie, wel denk ik dat het goed is dat je er nu mee bezig bent en met man gaat bespreken wat jouw wensen zijn.
Het is jouw/jullie kraamperiode en aan joue hoe je die wilt ervaren zeker na de laatste ervaring.
Rekening houden met haar cultuur snap ik ook zeker, maar het werkt twee kanten op ookal denkt zij daar anders over (tenminste wat ik voorheen zo las komt dat wel zo over.)
Als ik in jouw schoenen stond zou ik kiezen voor dat sm niet bij jullie in huis logeert de eerste weken, maar elders onderdak zoekt. Zodat jullie zelf die tijd kunnen indelen kunnen wennen aan de nieuwe kleine en op bezoek komen kan altijd toch.
Lovely83 En tot hoeverre kan ik eisen hoe zij zich gedraagt in ons huis of nou ja verwachten?
Denk dat je wel weet dat ze toch doet wat zij wil ongeacht wat jij eist, toch? En jij mag Alles eisen immers jullie huis! Om te zorgen dat jullie de regie houden zou ik gaan voor wat ik eerder schreef. Mocht je er op het moment zelf toch aan toe zijn dat ze komt logeren in jullie huis dan kan dat altijd nog, al zou ik dat haar niet zeggen vooraf.
Wat je ook besluit zorg dat man en jij op een lijn zitten en hij ook echt moeders aanspreekt idn, want in die tijd heb je vast de handen al vol aan die kleine hummel.