Tweede naam
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Toch6 Ik zou Skye normaliter ook niet kiezen, maar bij repseV vind ik het heel goed passen! Vet gaaf!
Mason?
Ik zal eens even gaan denken.
[verwijderd] Wil er wel een meisjesnaam naast En ja ben het helemaal met je eens dat deze combi leuk en fijn klinkt. Maar goed blijf het gewoon herhalen, wie weet.
Gister Isabel geopperd maar weet niet eens meer wat zijn reactie was. Zal dus niet heel veel voor hem gedaan hebben.
Iemand nog suggesties?
repseV Victoria
repseV Jolie
repseV Annabel
repseV Nadine
repseV Milou
Etc
Pfff kan van alles haha
[verwijderd]
Maren dan?
[verwijderd]
Superleuke naam!
Ik zou je man proberen te overtuigen, Skye past er goed bij.
Anders Lily misschien?
Louelle81
[verwijderd]
Dank je wel voor het meedenken maar de naam zit er nog niet tussen.
@[verwijderd] Ik blijf ook gewoon proberen hoor. Wie weet
[verwijderd]
Dionne?
Hier een lijstje met wat random namen.
Wat is precies je smaak? Lang, kort? Ik heb ook nog wel een lijstje met wat apartere namen, die heb ik hier nu niet bij staan.
Mila
Karlijn / Karlie
Roos / Rosan
Mare
Lily
Lucy
Belle
Luna
Celia
Anna
Charlotte / Lotte
Jade
Lexie
Ivy
Julie / Julia
Zoë
Nova
Sarah
Jamie
Lorin
Quinn
Noa
Elize / Eliza / Eloïse
Eva
Isa
Liz
Thirza
Olivia
Silke
Robin
Loïs
Tessa
Zara
Sofie / Sofia
Floor
[verwijderd] Nee associatie met Dion waardoor dit niet meer kan wel lief dat je nog meedenkt!
Blue Ja ik hou van heel veel namen. Dochters naam staat in je lijstje en de meeste zijn de revue hier al gepasseerd. Naam zit er nog niet bij voor mij. Ik hou wel van aparte namen, man vindt de voornaam al apart genoeg dus wil liever iets “normalers” maar wat dat is mag Joost weten. Dus kom maar door hoor
Wilde eerst iets korts met een a erin want dat hebben haar zussen ook maar eigenlijk wil ik gewoon dat haar naam lekker klinkt.
[verwijderd]
Jane?
[verwijderd] Ken een Jane maar kan hem wel eens opperen. Klinkt wel leuk!