Ik zie dat er naar me gevraagd wordt 😄 Sorry, ben ff niet zo actief hier!
Fijn dat je 20 weken echo goed was @Honkeytonk 😁 Voel je je goed?
@Hopsatee Jaaa zo mooi die 3D foto 😍 Hoe is het met je bekken? En houd je je aan het rusten? Ik heb sinds een paar dagen ook weer last, zo irritant.. hopelijk trekt het gauw weer weg.
Hier gaat het best aardig. Heb wel last van hormonale hoofdpijn en ben nog flink vermoeid. Zit nu in de dubbele cijfers, 10 weken vandaag 😀 Merkte dat ik me door de missed abortion eerder dit jaar nog niet aan m'n zwangerschap en dit kindje kon hechten uit zelfbescherming. Ik was er weinig mee bezig, heb ook nog geen positiekleding gekocht (had 1 broek van begin dit jaar) terwijl dat echt nodig is want heb nu dus maar 1 passende broek en m'n gewone shirts beginnen ook te piepen. Ben ook minder met m'n zwangerschap bezig dan voorheen. Het gaat wel wat beter, maar hoop dat dat gevoel wel wat sterker gaat worden als ik het kindje ga voelen ofzo. Heb de 15e weer een echo. Had vrijdag m'n termijnecho maar dat was met 9+4 toch nog net te vroeg dus mag nog eens terugkomen. Wat vervelend nou 😆 Dit was m'n echo vrijdag.