Zuremat Een KV en Action test met 12 dpo π So far, so good! Gister nog eenzelfde test gedaan als 9 en 10 dpo, en liep goed op. De laatste daarvan doe ik zondag. Ben nu 3+5, 12 dpo π
[verwijderd] Zuremat heel mooi! π Dan is het nu aftellen naar de eerste echo π€ mag je eerder komen?
Zuremat [verwijderd] Ik ga het wel vragen ja, of ik eerder mag komen π Ga maandag over een week de vk bellen..
Zuremat Ben ik weer! Bijna de knaller te pakken! π₯° Heb nog 1 DA test voor morgen en 1 KV test voor overmorgen, en dan stop ik! π
Zuremat Louelle81 Blij!!! Ik stuurde net die foto (hij is aan het werk), en hij zei: 'Vrouw mooi pakje aan, man laat zich gaan!' ππ
Ysabella Zuremat ik ben zo ontzettend blij voor je, na alles wat je hebt meegemaakt heb je een fijn thuis kunnen creΓ«ren voor je 2 kinderen maar ook voor jezelf! En nu zwanger van de derde. π₯° Het geluk is je zo gegund!
Zuremat Ysabella heel erg lief! Dankjewel π Nu hopen dat het goed gaat, maar zo voelt het wel! Kijk er alleen al naar uit om bijvoorbeeld een kraamweek te hebben zoals het in mijn ogen hoort. En niet met een vent die om 11u nog door de kraamhulp het bed uitgetrommeld moet worden π
Softbasegaming Zuremat gaat het om je man/vriend/partner? Dan kan ik gedeeltelijk je hand schudden. Ik had alleen die week 1 taak voor hem. VΓ³Γ³r 9 uur uit bed voor de kraamzorg. Verder hoefde hij niks te doen π. Normaal ligt ie met gemak tot een uur of 12 of langer in bed πΆ
Ysabella [verwijderd] goed! Het klinkt in dit topic misschien niet zo leuk, maar ik ben niet zwanger. Softbasegaming echt?!π± Waarom?
Zuremat Softbasegaming Mijn ex was zijn bed niet uit te slaan. Die moest echt om 11u uit bed gehaald worden door de kraamhulp. Mijn huidige vriend is altijd vroeg wakker net als ik en geen klachten wat hem betreft π Ook in het weekend is ie gewoon 06u30 wakker haha..
Mamabeertje Softbasegaming Zuremat Waren die van jullie dan ook een week thuis? Mijn man ging gewoon (gedeeltelijk) werken