Toch6 Zuremat Gefeliciteerd! Ik heb afgelopen weekend ook getest maar die was negatief 🤪 (cyclusdag 53. Inmiddels nog niet ongesteld)
Tantetil Softbasegaming ze had gister een foto met gezinsuitbreiding erbij. Ik dacht toen al meteen wanneer zou het echt zo ver zijn.
Pimpelmeesje Hopsatee das ook grappig, ik zat gister te kijken wanneer ik er naar kon vragen 🤭 avdk voodoo 🧘♀️
Pimpelmeesje Toch6 hahaha, dat kan ik mij voorstellen.. Ik mis t ongesteld zijn niet, maar steeds t idee dat ik het moet worden en last van m'n hormonen dus mag nu wel. Maar ik zal ophouden dit topic te vervuilen, zwanger ben ik zeker niet 🤭
[verwijderd] Door jullie zwangerpraat heb ik vannacht gedroomd dat ik zwanger was! Ik werd helemaal bezweet wakker. Vriend vroeg of ik een nachtmerrie had 😂
Cactusje Zuremat Gefeliciteerd! Ik moet bekennen dat ik ook al aan het wachten was wanneer je een update zou doen😁
[verwijderd] Zuremat ziet er goed uit!! De vorige keer had je zo’n pijn aan je schouder. Was dat door de hormonen (of iets) of toevallig? Ik hoop namelijk dat je dat deze keer bespaard blijft!