Lumihiutale Softbasegaming 29 maart ben ik uitgerekend. Ik snap je heel goed hoor,zo is het ook gewoon niet leuk zwanger zijn..
Softbasegaming Lumihiutale niet echt nee 🙈. Vooral omdat ik nu bij élk pijntje denk oh shit moet ik nou bellen offeuh 😅
Softbasegaming Dochter was gister alle kaarten aan het opruimen; mama niet meer jarig nu ik bijna jarig 🤪 (in mei). Ik zeg ja maar die zijn van het ziekenhuis niet van m'n verjaardag. Ging ze ze toch maar weer terug zetten 😂
Softbasegaming Pff heb echt enorme last van m'n onderrug en bovenbenen 😖. Gister al terug in het ziekenhuis geweest omdat ik bij dochter rug en beenweeen had. Maar dit was het niet. Maar vervelend is het wel.
Softbasegaming Ysabella pijn in m'n been is weg maar in m'n buik niet echt. Nu heb ik ook veel rechtop gezeten en wat veel heen en weer gelopen.
Ysabella Softbasegaming Hmm.. hou jezelf goed in de gaten hè, je moet straks ook nog bevallen ik hoop niet dat je dan helemaal uitgeput de bevalling in moet. Hebben ze je ontsluiting nog gecontroleerd? Ik hoop dat je vannacht goed kan slapen!
Softbasegaming Ysabella ja gister in het ziekenhuis. Toen was die nog 4á 5cm. Dit is nu ik denk een weekje zo. Maandag heb ik weer controle en gaan ze het denk ik weer controleren 😊.
[verwijderd] Wat ontzettend fijn dat je mannetje nog lekker binnen zit! @Softbasegaming !! Bijna 36 weken of niet? 🥳