Softbasegaming Bloem ik ben al dik tevreden. Hij zit al 7 dagen langer als dochter die met 34+0 kwam π₯³
Softbasegaming Morgen is er weer een 'grote' artsen visite en word ik opnieuw besproken over hoe nu verder en word weer m'n ontslag besproken omdat m'n ctg's er altijd wel goed uit zien.
Ysabella Softbasegaming wat vind je er zelf van dat je ontslag besproken gaat worden? Dat lijkt mij weer schakelen en stres. π
Softbasegaming Ysabella ik weet het niet π ik ga ervan uit dat ik tot de 36 weken moet blijven ofzo. Ik begin me nu steeds meer te vervelen en mis dochter heel erg π dus wil ergens ook wel naar huis. En dan gewoon vaker op controle komen en niet pas 10 dagen later.
Ysabella Softbasegaming natuurlijk mis je je dochter steeds meer, deze situatie brengt zoveel emoties met zich mee dan wil je denk ik heel graag gewoon lekker bij je dochter en man zijn.π En ondertussen ben je in dubio want als je wel naar huis mag zit je met de stres van misschien te vroeg bevallen.(wat natuurlijk ook in het ziekenhuis kan gebeuren maar daar heb je direct medische hulp) En die stres is gewoon terecht je hebt immers al 5 cm ontsluiting.
Softbasegaming Ja idd. Stel dat het nog steeds 5cm is ben ik al een stuk gerust gestelde. We gaan het zien morgen βΊοΈ
Softbasegaming sjorsje niet echt heel lekker geslapen maar ook niet slecht ofzo π. Nu aan het ontbijten want hier ontbijt ik altijd heel uitgebreid π. En wachten op verpleegkundige voor ctg en op de arts voor de artsenviste.
Softbasegaming Artsenvisite is geweest. Omdat het nu alweer zo'n tijd stabiel is mag ik weer naar huis, als ik maar bel bij het minste of geringste π.
Softbasegaming Ja voel me er eigenlijk wel goed bij. Ze hebben gister m'n ontsluiting nog gevoeld en die was nog hetzelfde als met de opname. Dus dat geeft me al rust. Verder ook niks veranderd. Ja heb nu maar gezegd dat m'n moeder overdag toch maar in huis moet komen en dat ik net als hier alleen maar naar de wc toe loop. Zelfs niet m'n eigen brood pak π€
Mamabeertje Softbasegaming Fijn dat je moeder kan komen om te helpen. Hopelijk blijft het nu thuis ook rustig.
Softbasegaming Toch6 ja wel redelijk goed. Weer even wennen dat er ineens iemand in m'n bed lag ππ . Zometeen weer controle, ben benieuwd. Ja ik ben echt benieuwd wie er eerst gaat bevallenπ€ͺ
Softbasegaming Femkes ja ze word nu als het goed is weer opgehaald. Ze had Dr helemaal zin in want de neef en nicht zitten ook op die schoolπ
Softbasegaming Lumihiutale wanneer ben je uitgerekend? Ik doe m'n best. Hoewel als ik nu weer moet blijven ga ik een rondje rennen zodat ie eruit floept ππ
Lumihiutale Softbasegaming 29 maart ben ik uitgerekend. Ik snap je heel goed hoor,zo is het ook gewoon niet leuk zwanger zijn..