Ysabella Even klagen: Sinds een week weer net zoveel harde buiken als bij N destijds. ( zo rond de 40 per dag) Rustig aandoen kan niet aangezien mijn man gewoon moet werken en er door het hele covid gebeuren niemand langs kan komen om te helpen...
Toch6 Ysabella kan N zich wel zelf vermaken zodat je kan liggen overdag? Kan stofzuigen etc wel overgenomen worden door je man? Ik kan niet meer pijnvrij stofzuigen maar wel met een droge dweil vegen dus dan veeg ik alles in een hoekje zodat het schoon lijkt ๐ Ook ideaal om snel het speelgoed aan kant te hebben: zorg voor een verborgen hoek waar je alles heen kan schuiven ha ha
[verwijderd] Ik was zooo moe vandaag, kon mn ogen niet open houden. Morgen weer klussen en zondag schoonmaken. Dan vanaf maandag afronden en vast wat spullen over gaan brengen.
Ysabella Zometeen een groei echo. Hopelijk dan ook gelijk de datum van het inleiden. Succes Pimpelmeesje altijd weer spannend!
Ysabella [verwijderd] ja vind ik wel.๐ Ze gaan een paar dagen daarvoor kijken of ik al ontsluiting heb dus het kan zijn dat ik eerder beval.