[verwijderd] Toch6 een babyπ Mijn gevoel zegt een jongen. Het is een druk kindje, wat boller buikje. Zegt niks natuurlijk, maar dat is mn gevoel. En verder wachten we af tot ik bevallen ben π
[verwijderd] Ysabella Volgens mij is er niet een manier waarop het "hoort" te beginnen. Het kan op allerlei manieren beginnen. Er zijn hooguit manieren waarop het nΓet hoort te beginnen. π€
[verwijderd] Gisteren na 6 dagen klussen toch wat vocht in mijn voeten en benen gekregen en last van mijn buik. Vandaag kunnen we voor het eerst wat rustiger aan doen, dus zoon en ik gaan straks lekker een fietstochtje maken. Heb van de reumatoloog te horen gekregen dat er op dat vlak geen enkele reden is om nog in het Erasmus behandeld te moeten blijven of daar te bevallen. Nu nog de gynaecoloog laten weten dat ik niet voor mijn lol in het Erasmus ben en echt liever naar een ander ziekenhuis ga.
[verwijderd] [verwijderd] Ander ziekenhuis heeft me inmiddels geaccepteerd als patient, dus komt goed. π
Ysabella [verwijderd] wat een goed nieuws! Hier ben ik het zwanger zijn opeens zat... heb uit frustratie aan mijn man gevraagd of hij een hele grote taart wilt bestellen voor mijn verjaardag zodat we (ikπ) die in 1 dag kan opeten. Hij is nog gaan bestellen ook. π ik ben toch al 19 kilo aangekomen dus het interesseert mij ook helemaal niks meer.
[verwijderd] Ysabella wat een goed nieuws! Jaa heel blij mee. Indien mogelijk een gentle sectio (qua capaciteit) en waarschijnlijk alleen op een kamer. Heel fijn. Kijk er nu al naar uit.. nog 7 weken...
Ysabella [verwijderd] ik ben 18 april jarig. π¬ Alleen op een kamer is heel fijn! Hopelijk word het dan een genlte sectio. π
Ysabella Honkeytonk dat is zeker een hele mooie dag om jarig te zijn, meestal met mooi weer! Ondanks de situatie hoop ik dat hij een onvergetelijke dag gaat krijgen!ππ
[verwijderd] Gisteren telefonische intake kraamzorg gehad. Dat maakt het toch wel weer allemaal heel echt. We moeten echt nog wel wat dingen regelen, maar heb er vertrouwen in dat het goed komt. 4 Mei wordt de keizersnede ingepland, dat vind ik ook erg spannend.
Ysabella Even klagen: Sinds een week weer net zoveel harde buiken als bij N destijds. ( zo rond de 40 per dag) Rustig aandoen kan niet aangezien mijn man gewoon moet werken en er door het hele covid gebeuren niemand langs kan komen om te helpen...
Toch6 Ysabella kan N zich wel zelf vermaken zodat je kan liggen overdag? Kan stofzuigen etc wel overgenomen worden door je man? Ik kan niet meer pijnvrij stofzuigen maar wel met een droge dweil vegen dus dan veeg ik alles in een hoekje zodat het schoon lijkt π Ook ideaal om snel het speelgoed aan kant te hebben: zorg voor een verborgen hoek waar je alles heen kan schuiven ha ha
[verwijderd] Ik was zooo moe vandaag, kon mn ogen niet open houden. Morgen weer klussen en zondag schoonmaken. Dan vanaf maandag afronden en vast wat spullen over gaan brengen.