Trees Toch6 deze nick weet ik nog! Nooit aan jou gelinkt overigens. Ik dacht dat ik je kende vanaf toch3, maar schijnbaar langer. Ik was lid vanaf 2008 ongeveer, dus dat zal denk ik de guppekop periode geweest zijn.
iMoeder Trees Toch6 Wat knap dat jullie dat allemaal nog weten. Ik ben er ook lid geweest met verschillende nicks. Al toen ik zwanger was van dochter. Maar echt geen idee hoe ik toen heette en zo hoor. Er is een reden waarom ik na iedere keer afwezigheid weer een nieuw profiel moest aanmaken. 😅😅
Trees Toch6 ja dan heb ik je volop meegekregen. Ik denk dat we ongeveer in dezelfde periode ook zwanger zijn geweest van de oudste? Mijn dochter is van juni 2010. iMoeder ik had ooit een bizar goed geheugen voor nutteloze feitjes. Heb je werkelijk niks aan, maar is soms wel leuk.
CrazyCatLady Toch6 dan moeten wij samen in het laatste loodjes topic gezeten hebben, want I is ook van februari 2010.. alleen gebruikte ik toen Miffy11
Trees CrazyCatLady alleen gebruikte ik toen Miffy11 Miffy11 herinner ik mij ook nog! Echt nooit aan jou gekoppeld. Nutteloze feitjes kon ik prima onthouden, maar mensen moesten niet van naam veranderen, want dan was ik het spoor bijster.
Toch6 Voel me echt een plofkip 😅 qua vorm wel mooi, echt zo'n naar-voor-buik. En aangezien ik pas 11 weken ben is het gewoon darmen ipv baby. Hoop dat het binnenkort wel stabiliseert.
Femkes Toch6 gefeliciteerd! Betekent deze uitgerekende datum dat het een jongen is? Want de meiden zijn allemaal van deze periode toch (augustus/september)?😜
Toch6 Ik maak(te) me best veel zorgen deze zwangerschap, alsof ik nu statistisch gezien een keer "pech" zou moeten hebben. Maar vanmorgen weer een prachtige echo gehad, kindje lijkt lichamelijk helemaal gezond te zijn ♥️ 14 weken nu