Pimpelmeesje [verwijderd] ach gatsie dat is inderdaad niet fijn 🙁 volgens mij weet ik weer hoe dat zat met t ziekenhuis. Kan je hier geen gesprekken over hebben met maatschappelijk werk od in het ziekenhuis?
[verwijderd] Pimpelmeesje Ik heb het bij de zkh verloskundige besproken en bij een van de gyns. Het is nu alleen nog een beetje vroeg om een beslissing te nemen. Ik krijg er dus nog een goed gesprek over.
Pimpelmeesje [verwijderd] wat moeilijk.. Ik ga dit onderwerp ook bespreken, duurt natuurlijk allemaal nog heel lang maar maak me er nu al druk om 😕
Pimpelmeesje Toch6 hier is de info: https://www.kraamzorgzuidgelderland.nl/kraamzorg/natuurlijke-kraamzorg/ Ik las later pas dat je je gewoonlijk uitgebreid oriënteert, ik had gewoon ergens aangemeld en toen zag ik deze optie 🤭
[verwijderd] Grr ik slaap nu al nit lekker meer. Heerlijk hoor, dat voedingskussen, maar voornamelijk voor mensen die stil liggen in bed. Door een pijnlijke rug en heupen wil ik regelmatig draaien en elke raakt het voedingskussen in de knoop met m'n deken. 😠
Soturi Pimpelmeesje Ik lees helemaal niet stiekem mee hoor. 😇 Wist even niet welke post het makkelijkst quoten was. Dus daarom maar deze. Ik heb zelf t/m 16 weken sowieso met emesafene gedaan. Anders was het niet te doen. Daarna ging het wel beter gelukkig
[verwijderd] Pimpelmeesje zwangerschapsleggings. Ik kan je die van Mamalicious aanraden. leggings are no pants except when pregnant 😛
[verwijderd] Pimpelmeesje waardeloos hè. Ik draag nu veel jurkjes die meerekken. Een band op mn buik zit niet fijn meer dus rokken heb ik bijna niet meer aan.
Pimpelmeesje [verwijderd] jouw benen zijn iets minder lang dan de mijne volgens mij, dus dat merk zal bij mij wel hoogwaterindepolder zijn 😅 denk dat ik beter een panty kan kopen, maar mn buik zit nog in zo'n onduidelijke tussenmaat, ziet er niet uit 😝
Pimpelmeesje [verwijderd] Ja die heb ik genoeg maar ik vind het er zo lelijk uitzien. Bekenden zeggen allemaal "Wow je hebt al echt een buikje!" maar mensen die mij niet kennen denken volgens mij gewoon "Wat is die raar plaatselijk dik.." 🙈
[verwijderd] Cactusje Alleen maar omdat ik voor mijn zwangerschap op het randje van overgewicht zat. 😩
Cactusje [verwijderd] Oh, wat stom zeg. Ik ben deze zwangerschap met overgewicht in gegaan. Heb de test ook gedaan natuurlijk, maar dat was omdat ik het bij de jongste had. Ik denk niet dat ik de test anders ook had moeten doen, bij de jongste was ik ook al ietsje te zwaar.