Nescio Toch6 ik ben gemiddeld, maar 3900 is hier aan de zware kant voor een meisje. De gyn vond dat toch, die vond het helemaal niet nodig dat ze zo zwaar zou worden. Ze zijn hier erg van de gemiddeldes.
[verwijderd] Toch6 wel aardig wat helaas. Wel na de "Grote boodschap🙈", dus ik hoop dat het daardoor komt. Maar ik heb wel best last van mn buik sindsdien
Pimpelmeesje [verwijderd] aaah bagger 🙁 hoop dat het meevalt! Mij was voor de miskraam vertelt dat ook bij echt flink bloedverlies er toch nog 50% kans is dat het goed komt. Maarja snap wel als je je zorgen maakt 🙁
Toch6 Nescio 3900 is bij mij bijna gemiddeld😅 even zitten rekenen, kom op 3950 uit dus ik reken weer op rond de 8 pond, zeker als ik weer overtijd ga
Ysabella Nescio ik zou tekenen voor dat gewicht met 38 weken. (3900 gram) Wel fijn dat je Gyn daar zo strikt in is ondanks dat de bevalling gewoon zonder complicaties ging. Het gemiddelde is zwaar zat denk ik altijd maar. Hier was N met 40.4 4440 gram🤐
[verwijderd] Ysabella , sindsdien geen helderrood bloedverlies meer gehad. Wel nog rozig en bruin. Omdat ik nog steeds last heb van mn buik heb ik net de vk gebeld en die belt me over een half uur terug. [verwijderd] , ik ben nu 9+2
[verwijderd] Pimpelmeesje , ja ik weet het. Maar de enige eerdere keer dat ik bloedverlies had zat het fout. Dus ik ben er niet echt gerust op
Toch6 Hier echt weer vreselijk moe. En als ik maar een beetje hoest ofzo doet mn onderbuik flink pijn
[verwijderd] [verwijderd] Fijn dat je snel terecht kan. Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter bijna het hele eerste trimester gebloed en dat is toch goed gekomen, dus het kàn echt!