[verwijderd] Toch6 haha grappig is dat hoe ze ermee bezig zijn. Ben benieuwd wat ze er hiervan gaan vinden. Woensdag de echo. Ben benieuwd hoe ver ik dan ben. Hebben jullie ook last van je buik? Hier gaat het zelfs na paracetamol niet over
Toch6 [verwijderd] ja mijn bandenspanning is ook niet optimaal π. Moet echt niet niezen ofzo π [verwijderd] Ben benieuwd wat ze er hiervan gaan vinden. Woensdag de echo. Ben benieuwd hoe ver ik dan ben. Wat denk je zelf? Ga je het daarna ook vertellen?
[verwijderd] Toch6 Hahaha ja herkenbaar. Ik moet als ik moet overgeven ook echt opletten dat ik niet in mn broek plasπ Ik weet nog niet goed. Ligt eraan hoever ik ben. Als ik dan 8 weken ben misschien wel Maar als ik korter zwanger ben denk ik het nog niet. Maar ligt er ook een beetje aan hoe alles gaat lopen hier.
Toch6 [verwijderd] overgeven hoef ik gelukkig nog steeds niet, ondanks dat ik steeds misselijker word. Hopelijk een goeie echo!
Toch6 Ze is 17 jaar. En dan zo reageren π Ze baalde er laatste tijd al van dat J elke keer slaapt savonds als ze komt, dan was er niemand wakker π€£ Overigens heeft ze zelf 4 broertjes/zusjes volgens mij dus wel wat gewend π
Toch6 Toch6 ik sprak haar moeder trouwens donderdag op school. Broertje van oppas zit bij J in de peutergroep. Moeder vertelde dat het thuis erg enthousiast was verteld, zo leuk vindt ze het π
Toch6 [verwijderd] ja he? Is echt een schat van een meid. Altijd even enthousiast. En als ze zelf niet op tijd hier kan zijn (soms zit ze met orthodontist) dan regelt ze zelf dat haar iets jongere zusje eerst komt
Toch6 [verwijderd] zeker! Ik ben blij dat ze vwo doet en nog 1 jaar (of was t 2 π€) moet. Ben beetje bang dat het daarna over is. Maar misschien dat dr zusje dan vaste oppas wil worden. Die doet ook vwo dus dan zijn we weer minimaal een jaar verder π
Pimpelmeesje Aaargh ik heb bruinverlies π Hoeft natuurlijk niets te betekenen, maar het maakt me wel gelijk ongerust..
Rietjesbeker Pimpelmeesje begrijpelijk dat je je ongerust maakt. Het is vast niets, en als het je toch niet lekker zit, morgen de vk bellen. Die snapt je ongerustheid vast wel met jullie voorgeschiedenis π
Toch6 Pimpelmeesje hm, is t veel? Opzich, bruin is oud dus als je geen pijn hebt zal het wel goed zitten denk ik π
Pimpelmeesje Toch6 nee, gewoon normale hoeveelheid maar dan bruin. Rietjesbeker ik heb dr geappt, gezegd dat ik weet dat het niets hoeft te betekenen, maar dat ik ongerust ben en gevraagd of ik iets eerder de echo kan krijgen. Staat nu voor volgende week dinsdag.
Pimpelmeesje Hmm ben er echt niet gerust op. Geen bloed, maar wel lichte krampen die mij veel te veel lijken op menstruatiekrampen π dit wordt een lange dag
Cactusje Pimpelmeesje Bah zeg, wat een onzekerheid even. Gelukkig kun je vanavond al terecht. Krampen zijn op jouw termijn ook vrij normaal, ik weet nog dat ik bij de jongste wel door de grond kon zakken zoveel pijn als ze deden. Ik duim iig voor een goede echo vanavond, dat zal denk ik het enige zijn wat je gerust kan stellen.
Miek89 Pimpelmeesje wat ontzettend rot zeg! Ik snap je onzekerheid. Ik had ook van die menstruatie achtig krampen en bloedverlies in die periode bij de jongste. Ging hier na de 12e week ongeveer over. En 't is uiteindelijk allemaal goed gegaan. Fijn dat je morgen weer voor een echo mag. Dikke knuffel π
[verwijderd] Pimpelmeesje oh bah. Spannend hoor. Ik heb ook veel buikpijn, maar dat is volgens mij gewoon groeipijn. Hopelijk bij jou ook!