Afspraak ging wel heel snel. Stond een uur voor maar met 20 minuten waren we klaar π Veel was natuurlijk al bekend van J. Wat nu wel anders is is dat ik de suikertest moet doen omdat pcos een verhoogde kans geeft.
Even over gewicht/eten gehad. Moet eten waar ik zin in heb. Als voorbeeld gaf ze aan dat als ik elke dag frikandel speciaal wil eten ik dat gewoon moet doen π€£
Bloeddruk was netjes, 116/76 volgens mij. Had lager verwacht door t duizelen.
Bloed geprikt, als ik niks hoor binnen een week is alles goed en wordt het volgende afspraak kort besproken.
En heel voorbarig al over de laatste weken gehad π
ik moet vanaf 37 weken naar de gyn (ks gehad bij D) maar als ik die afspraken niet rond kon krijgen icm aan boord zijn konden hun wel helpen. Keer extra daarheen, evt bloeddrukmeter aan boord etc.
Opzich zag ze geen probleem om de laatste 6 weken aan boord te zijn mits alles goed gaat. Ze vond ook wel dat ik er nuchter in was dat als het eerder komt je van boord ook naar een/het ziekenhuis kan en in BelgiΓ«/Duitsland ook gewoon kinderen geboren worden dus dat moet ook goed komen. Al wil ik dan niet meer ver Duitsland in hoor π En weet nog niet of ik echt 6 weken aan boord blijf of misschien toch week eerder naar huis. Zien we dan wel.
Was wel een aanrader om dan vΓ³Γ³r de vakantie thuis alles klaar te hebben staan. Wiegje hoefde niet opgemaakt maar wel vast in elkaar en lakentjes etc schoon π Dat was ik sowieso van plan