Pimpelmeesje Toch6 ze komt strakjes al. Vandaag de mensen van de zorg verteld, ik kan zo moeilijk blijven zeggen dat ik griep heb π Nu begint het toch een beetje echter te worden π
Toch6 Pimpelmeesje dat is snel! Ik verwacht dat als ik morgen aan meld ik volgende week kan starten. Wil sowieso niet beginnen voordat de kinderen het weten. En nee weken griep gaat opvallen he π hpe reageerde ze?
Pimpelmeesje Toch6 ΓΌberblij π ik had het bij een vergadering laten zeggen, daarna kwamen ze allemaal hierheen stuiven om te feliciteren
Toch6 Pimpelmeesje jouw test knalt harder dan de mijne π Heb jij ook een pauze van 3 weken ivm verbouwing?
Meca Toch6 Misschien zit hem iets anders dwars? Of is hij gewoon vandaag met zijn verkeerde been uit bed gestapt? Sterkte morgen! Ik hoop dat hij er voor je is ππ»
[verwijderd] Toch6 he jakkes. Misschien ziet hij het vandaag even niet zo zitten? Zulke dagen heb ik er zelf ook wel tussen zitten
Toch6 Meca stress aan boord. Containers laden en lossen waar hij geen fan van is en dan ook nog flink wind erbij. Niet zo'n hele lange nacht. En een zeurende vrouw π Komt wel weer goed
[verwijderd] Pimpelmeesje ooh ik ben jaloers π Hier heeft dochter liggen spoken van 23.30 tot 2uur en toen heb ik haar maar tussenin gelegd
Toch6 [verwijderd] oeh vreselijk dat gespook. Hier sliep J gelukkig wel door vannacht. Hij heeft me 1x wakker gemaakt, toen lag hij tw lachen in zn slaap π En anders kruipt hij naast me en slaapt weer. Ik ga geen strijd aan snachts