[verwijderd] [verwijderd] Tuurlijk! Ik ben hier ook een uitzondering met half juni uitgerekend, dus je bent niet de enige!
Toch6 Ik kom ook hier bij, ik gok eind aug/begin sept. Dat is nl ook heel handig met de verjaardagen van de meiden 😁 Moet gewoon weer een meisje zijn. Jongens: winter, ongepland Meiden: zomer, gepland Dus dat kan niet anders 🤣
Toch6 Zo, verloskundige gebeld en intakeformulier ingevuld. Maandag is de receptioniste er weer en krijg ik mail voor afspraak
Toch6 Voel me echt de hele dag al misselijk en zo moe. Al een paar dagen eigenlijk maar drukdrukdruk. Vandaag niet dus valt extra op.
Toch6 Oke hoe ga ik dit verzwijgen.... moe en misselijk. Morgen en overmorgen komt vriendin van nieuwe stuurman mee aan boord. 2e kerstdag gourmetten bij mijn ouders incl hoop broers/zussen Zusje komt donderdag tot zaterdag logeren aan boord Zaterdag komt vriendin van 2e schipper aan boord voor een week 😱 En ik wil het ma/mijn ouders eigenlijk pas na de echo vertellen. Maar 3x zagen ze het al voor ik het wist (1x waren we precies op tijd weg voor 7 weken ofzo 😆) dus ik verwacht dat ze het al wel weten 🤔
Toch6 Toch6 zo, kerst is voorbij, niks gezegt. Ja alleen zitten geinen. Puberzusje dacht dat het wel leuk was om er naar te vragen omdat ik vanaf de zomer weer lactose intolerant ben en dat vorige keren tijdens zwangerschappen was 🙄 dus maar gezegt dat ik over zo'n 1,5 maand beval. Al weet ik zeker dat pa en ma t gezien hebben. Nu zusje aan boord. Gelukkig valt de misselijkheid wel mee nu
Cactusje Ik heb hem vorige week gehad. Bovenarm is even 2 dagen wat gevoelig geweest en verder geen last van gehad. Ik heb het vooral gedaan omdat de kleine er dan straks 1 minder hoeft.
Toch6 Nog 3 weken tot de echo. Weekend er na gaan we ook de kinderen inlichten denk ik. Dan hoeven we niet meer zo erg op te letten met wat we zeggen 😆
Toch6 [verwijderd] waarom nu niet? Ik heb het nooit gedaan, praktisch bijna onmogelijk met varen 😉 maar nu zit ik erover te denken om het wel te doen. Moet me nog wel even inlezen
Cactusje Toch6 Ik heb er deze keer ook weer over nagedacht. @[verwijderd] geloof ik, wist te vertellen over schandalen, dat het bijv voor varkens gebruikt werd ipv moeders dus toen besloten om het toch niet te doen. Zag het hele urine sparen en bewaren al niet echt zitten, maar als het dan ook nog eens voor varkens gebruikt wordt, had ik er al helemaal geen zin in.
Jessie80 Cactusje het is een oude link naar de info klopt nog steeds (alleen is SP inmiddels allang opgegaan in MSD): https://www.businessinsider.nl/wat-doet-schering-plough-met-de-urine-van-zwangere-vrouwen/ De hCG voor veterinaire doeleinden komt uit Brazilië. Ook daar heb ik een mening over (zeker in de tijd dat Pregnyl schaars was in Nederland) maar in Nederland hoef je dus niet bang te zijn hiervoor. @Toch6 komen ze niet op een standaard dag halen bij jullie? Als dat doordeweeks is, is het geen probleem toch. En dat je dan niet spaart als je in het weekend aan boord bent is geen enkel probleem. Je spaart dan nog altijd meer dan iemand die voltijds buitenhuis werkt en alleen thuis spaart...