Sweetl Louelle81 je moet jezelf afvragen wat het patent voor jou toevoegd. Als iemand het idee over zou nemen (groot bedrijf) zou je dan ook de financiële middelen hebben om daar een rechtzaak tegen te starten etc. Wat win je er uiteindelijk echt mee zegmaar. Ik heb enkele jaren terug ook gekeken naar het aanvragen van een patent ergens voor maar dat is echt niet rendabel voor een kleine zzper.
Tantetil Toen mijn dochter klein was had ik een soort opvouwbaar zeiltje dat ik onder haar stoel deed maar dat werkte niet echt, want je bent er alsnog evenlang mee bezig. Ik zoeken even een plaatje erbij.
Rietjesbeker Bij ons ook veel geknoei. De hond zorgt meestal voor de grotere stukken 😬 en dan ga ik er nog even langs met de stofzuig-dweil (zo'n Karcher ding)
Louelle81 Sweetl Moet mij er sowieso goed in gaan verdiepen. Het is natuurlijk niet een proces die je zo even tussendoor doet. Eerst maar ff kijken of het werkt en de irritaties bij mij wegneemt, en of het daadwerkelijk iets toevoegt🤣.
Huggybird Louelle81 misschien moet je hier een testteam samenstellen van leden hier. Dan stuur je hen een prototype en kunnen zij het ook testen. 😃 mijn dochter is inmiddels 11 dus niet zo’n last meer van, en we hebben een hond.😂
fafa Ik ben ook benieuwd. Rijst en broccoli zijn echt gruwelijk. Is niet nat en niet droog. Die liet ik altijd maar liggen tot de volgende ochtend 🙈. Dan was het ingedroogd en kon ik ze opzuigen/-vegen. #lazymom
Louelle81 [verwijderd] Kon het ff niet opbrengen afgelopen weken. Begin nieuw jaar ga ik er weer voor zitten😁.