[verwijderd] Lovely83 Is het erg dat ik hier trek van krijg. 😁 Wil je die op de muur Lovely83 naast de zwarte kasten doen of elders? Ik vind het wel mooi.
Lovely83 [verwijderd] inderdaad naast de zwarte kasten, maar ga nu twijfelen of het wel past bij ons interieur. 🙈 Meeste Accesoires zijn in Afrikaanse stijl namelijk. onderstaande komt in Ixxi in onze woonkamer, dus wil liefst wel in deze stijl blijven.
[verwijderd] Lovely83 Het is niet echt een prijs waarbij je (ik iig niet) zegt we proberen het even uit. Al andere ideeën? De plek is erg mooi ervoor, maar bij twijfel zou ik zeggen niet doen.
[verwijderd] Lovely83 mijn hongergevoel verdwijnt er meteen van 😬 Het ronde vind ik wel gaaf, maar dan een andere soort print.
Lovely83 Ik ga kijken of je ook zelf fotobehang kan ontwerpen en dan uiteraard in het rond, ik heb wat mooie Afrikaanse afbeeldingen waarvan er vast wel 1 matcht in onze inrichting.
[verwijderd] Lovely83 https://funqy.nl/behangcirkel#intro Hier kan je ze rond laten maken, verder zag ik vooral sites met vierkant of rechthoeken. Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt.