Born2bme @Vulpen @Diazz thnx! Vanavond denk ik weer eerst filmpje m'n meisje. Daarna geen idee. Veel actiefs zal 't niet zijn π
Sweetl Kinderen vroeg op bed gooien, (speciaal) bier drinken, bitterballen eten, film kijken en misschien een potje seksen alstie lief doetππππ
[verwijderd] Ik had zin in Jumanji kijken met de meiden en appeltaart eten, maar nu ik lees wat @Sweetl gaat doen vallen mijn plannen ineens flink tegen π
Tantetil [verwijderd] deze is al wat ouder met kevin hart, staat nu op Netflix. Ik vind hem wel grappig.
Tantetil [verwijderd] mijn man had het laatst over deel drie maar ik zat half te luisteren. Die is nog helemaal niet uit.
Tantetil Ik lig op de bank laatste afleveringen van handmaidstale te kijken, terwijl ik zoet en zoute popcorn eet.
2littlemonkeys Ik had gehoopt iets met mijn vriend, maar hij heeft weer overal interesse in behalve aandacht aan mij spenderen π Dus ik doe nu 1 van mijn favo bezigheden: bankhangen!
Pietje1987 Wij hebben gegeten met vrienden en hun kinderen: gezellig! Daarna kinderen naar bed. Ik heb nog een boekje gelezen en man keek een domme film. Net even wat was weggewerkt en ik ga zo slapen (half 11 op zaterdagavond π)
2littlemonkeys Lumihiutale zijn oom helpen, again. Vandaag zit hij in de ik voel me zo schuldig modus. Daar laat ik hem nog even in zielig zijn π€