[verwijderd] Oke dacht leuk een vrijdagavond topic, maar zo is hij vaker te gebruiken. Dus wat ga jij doen vanavond? Ga je lekker avondje uit. Ben je alleen of samen met anderen. En heb je zin in vanavond. π€ͺ
[verwijderd] Vanavond het huis voor mij en dochter alleen. Dus lekker meidenavond tot ze slaapt en dan ga ik bezig met mijn journal voor de laatste 90 dagen van dit jaar. Lekker muziekje op en ik zie wel, lekkere chipjes en water. π En ja gek genoeg kan ik niet wachten, nouja water kan ik missen maar de rest zeker zin an.
Fantykoekie Vroeg slapen. π Ik moet jammer genoeg om 4 uur eruit. Maar vind het wel leuk hoor. Op vrijdag ga ik rond 19.30u mijn bed in wat Netflixen, internetten of mijn droomhuis zoeken op Funda wat we nooit kunnen betalen. Gewoon chillen dus. π
Louelle81 Naar de kapper, en ben nog in de twijfel of het alleen punten wordt. Of een goed stuk eraf(mn haar komt tot mn kont)π³.
Fantykoekie Tantetil Ja ik doe weekendwerk, ik werk 3 dagen. Heeft zijn voor en nadelen. Nadeel is dat ik de weekends mis. Voordelen zijn weinig oppas nodig en best veel verlof (minimaal 7 weken) en fulltime contract terwijl ik 28u werk dus dat compenseert. π
Tantetil Ik ga straks met vriendinnen uit eten in amsterdam. Ik zal er wel zin in krijgen als ik mij ga omkleden...nu wil ik het liefst thuis blijven en mijn serie verder kijken.
Uilenmama Vanavond ga ik....geen idee nog. Lezen, borduren, kleuren of tv kijken, alles is nog open. Nu nog even rust, want N is bij opa en oma. Man gaat haar zo halen.
Huggybird Ik breng vanavond mijn dochter naar atletiek, en daarna kruip ik op de bank met een dekentje en een kop thee. Mijn man mag onze dochter lekker weer ophalen!π
[verwijderd] Ik denk dat ik even ga shoppen terwijl de kinderen bij karate zijn, daarna weet ik het nog niet. Netflix waarschijnlijk.
Robije Chips eten, wijn drinken en een serie kijken. Oh en niet al te laat naar bed, mβn wekker gaat morgen weer om 5:00
Sevenof9 Waarschijnlijk op een stoel zitten omdat de bank is ingepikt door twee veel te grote kinderen. En dan lezen of op het forum rondhangen of een serie kijken en heel veel thee drinken. En we moeten ook nog eten en dan de afwas doen.
Sevenof9 Sevenof9 Uiteindelijk samen met de jongste film gekeken. Ik ben wel erg te spreken over onze taakverdeling, vriend heeft de hele avond de oudste met huiswerk geholpen. Hij kwam ook nog thee brengen π