[verwijderd] Vanaf welke leeftijd is het Nijntje museum leuk? Op de site staat 2 jaar, maar ik lees ook wel eens dat het voor iets jongere kindjes ook al leuk kan zijn. Wat is jullie ervaring?
Vulpen [verwijderd] Onder de 2 jaar is het gratis, dus je moet juist gaan als ze nog jonger zijn ๐ Zodra ze een beetje kunnen lopen is het echt al hartstikke leuk, zo veel te zien en te doen.
[verwijderd] Inmiddels geweest [verwijderd]? Vanaf anderhalf is het zeker al erg leuk. Maar die drukte inderdaad... Vreselijk. Zelfs op een doodgewone doordeweekse dag.
Honkeytonk Wij gaan zaterdag met onze 2,5 jarige! Dan kan ik je het laten weten ๐. Maar we zijn met 1,5 jaar naar een Nijntje tentoonstelling geweest , dat vond hij toen al super geweldig. (Was een soort mini Nijntje museum).
Robije Helemaal eens met vulpen Haha. Ben er met de jongste geweest toen ze 3 was, het is echt al leuk voor dreumessen
[verwijderd] [verwijderd] Ja, we zijn inmiddels geweest. Maar zelfs voor een doordeweekse dag was het super druk en was het uit verkocht. Zoon vond het helemaal geweldig en was helemaal in tranen toen we weer weg gingen.
Honkeytonk Wij waren er afgelopen zaterdag! En hoewel.de eerste 2 tijdsslots waren uitverkocht merkte wij niks van de drukte. (Wij waren binnen bij het eerste tjjdsslot en net voor 3de gingen we weer weg). Dus hier was het een groot succes! En zeker al leuk voor 1,5!
[verwijderd] [verwijderd] bizar hรจ. Gelukkig vond je zoontje het zo leuk! Honkeytonk wat leuk, jullie hebben geluk gehad denk ik ๐