Honkeytonk Denk trouwens dat je berenjacht ook leuk vind! Er zijn ook veel YouTube filmpjes van (zowel Engels en Nederlands) die het voor zingen/lezen! Kan je luisteren of je het wat vind!
Mijn dochter kent die uit haar hoofd, laatst las ze het aan een knuffel voor. Ik probeer 'm niet te eng voor haar te maken maar dat is toch niet helemaal gelukt want ze is ineens bang voor het donker omdat' dan de beren komen' 🤔
Honkeytonk En de gele ballon is ook wel in de stijl van bovenstaande maar dat is een zoekboek, moet je dochter van houden, en het is vrij moeilijk voor peuters. Maar hele.mooie tekeningen. Mijn zoonte lijkt er graag in.
Ja wij hebben Nederland, die vindt ze inderdaad ook fijn om naar te kijken 🙂
[verwijderd] Op de leeftijd van jouw dochter vond mijn dochter de boekjes van Anna heel leuk. Geschreven door Kathleen Amant.
Ja ik vind die zelf heel saai maar ze sluiten natuurlijk goed aan bij de belevingswereld van peuters. Wil binnenkort die over de speen halen. We hebben ook Anna's zoekboek, die is heel tof, allerlei verschillende huizen en families.
[verwijderd] Ik vind dit trouwens een bijzondere zin. Op zoek naar een boek in de bieb hoort helemaal niet per definitie effectief te zijn. Neem er gewoon lekker de tijd voor en laat je dochter zelf boeken bekijken en uitkiezen. Meestal las ik in de bieb al wat voor. Was het dan heel leuk, dan namen we hem mee om thuis nogmaals te lezen. Anders lieten we die gewoon daar en namen we andere boeken mee.
Ik bedoelde effectief als in 'daadwerkelijk', niet als 'lekker snel'. Wij waren zaterdag naar de bieb, hadden er een dagtaak aan. Daar boeken kiezen, voorlezen, uiteindelijke selectie maken... (Dochter bevrijden uit speelhuisje, die dacht dat ze wel even door een of ander gat kon kruipen en kwam toen klem te zitten...)