Robije Ik heb ook Mn kinderen als achtergrond dus zal geen foto plaatsen. Maar hier staan de apps ook gewoon door elkaar heen. Maar dat staat het al zo lang, dat is ze gewoon goed kan vinden. Ik wil het wel ordenen maar het komt er steeds niet van.
Sweetl Tantetil heb jij afgezien van je startscherm geen apps dan? Mijn startscherm heeft er niet veel maar 2e en 3e wel
Tantetil Sweetl ja maar dat staat dan niet op de beginschermen maar dan moet ik omhoogswypen en dan zie ik dit. Verderop staan nog wat apps die bij de telefoon horen ofzo. Maar ik gebruik alleen dit.
Sweetl Tantetil ik swipe opzij ipv omhoog idee is hetzelfde 😁 Vind mijn startscherm ook het fijnst met zo min mogelijk apps. Kan ik de foto ook beter zien😂
[verwijderd] Ik doe ook nooit een foto van mijn dochter als achtergrond. Ik vind dat ook te onrustig. Dan heb je dat kind, met dan al die apps er doorheen. Heel rommelig.
[verwijderd] Ik wil juist alles op 1 scherm hebben, zodat ik alles in oogopslag kan zien en niet hoef te zoeken.
iMoeder [verwijderd] Dat wil ik ook een keer proberen. Maar dan moet ik helemaal gaan nadenken over categorieën en zo. Pffffff
Marloes80 de onderste 6 van het 2e scherm zijn ‘nieuw’ en moet ik nog in het juiste groepje plaatsen.
Dahlia Marloes80 hier zoubik echt helemaal gek van worden, wat een chaos 🙈 Algemeen: En van al die openstaande berichtjes, mailtjes, 1tjes, 4tjes enz ook 😅
[verwijderd] Heb even het weerbericht verwijderd aangezien mijn 100 man tellende gehucht er met naam en toenaam in wordt vermeld. Verder dit (weinig boeiend)
[verwijderd] iMoeder dat bedacht de iPhone voor mij. Ik gooide de apps in een mapje en iPhone kwam met een suggestie van een naam. Deel is zelf bedacht en deel heb ik voor mij laten bedenken.
[verwijderd] Poef, weg 😊 Ik kan naar rechts swipen en alle apps bekijken, maar dat doe ik bijna nooit.