Ik heb lang getwijfeld of ik dit topic wel zou openen maar ik merk dat het niet veel langer meer gaat zo.
Ik heb anorexia en het is weer erg aanwezig. Ik sta al op de wachtlijst bij de psycholoog maar ik heb geen idee hoelang het nog kan gaan duren voordat ik hulp krijg dus probeer ik het zo.
Zelf wil ik heel graag eten maar het lukt me niet. Alsof mijn maag op slot gaat. Het enige wat ik enigzins nog naar binnen krijg is fruit, komkommer en yoghurt,af en toe een boterham. Avondeten gaat erg moeizaam,met een beetje geluk krijg ik daarvan 1 volle eetlepel binnen. In muizehapjes.. Om de honger te stillen drink ik veel ranja en thee. Het is nu gewoon zo erg dat ik uitkijk naar de nacht zodat ik even een aantal uur niet bezig hoef te zijn met eten/eten klaarmaken en hongergevoel.
Vanmiddag moest ik even een stukje rennen voor de bus en ik had werkelijk het gevoel alsof ik elk moment kon flauwvallen en dat is niet goed. De hele dag door ben ik enorm moe,waarschijnlijk door een tekort aan voedingsstoffen. Vorige week ben ik ziek geworden en dat was de trigger. Ik ben weer helemaal terug bij af.
Hoe ga ik weer leren eten? Heeft iemand een tip of iets voor me want ik weet het echt niet meer. Ik voel mezelf steeds dunner worden en ik begin nu wel een beetje bang te worden.. En als ik nu nog een half jaar moet wachten op hulp dan ga ik dat gewoon niet redden.