[verwijderd] Nah die partities aanmaken ga ik op mijn MacBook niet aan beginnen. Ik had op mn andere laptop eerst 2 partities gemaakt. Eentje voor Windows en eentje voor Ubuntu. Maar als ik dan vervolgens on Ubuntu iets wilde opslaan kreeg ik een foutmelding dat de harde schijf door Windows gegijzeld was. Heel bijzonder. Maar bleek na Googlen een veel voorkomend probleem. Op een gegeven moment had ik dat gefixed met een of ander sudo commando code dinges. Dat ging een tijdje goed. En toen ging ik Ubuntu updaten. Weeerrr mn harde schijf geblokkeerd. Toen dacht ik, weet je Windows...., fuck you. En dat was het einde van Windows 10 in mijn leven. May she rest in peace. 😇
Maar joh, dat hele Age of Empires komt wel weer n keer hoor. Als ik wil kan ik dat zo spelen op de laptop van mn zoon. Maar ik dacht dat er ondertussen misschien wel soortgelijke spellen waren. Zag een keer een reclame voor een online spel waarbij je ook een beschaving opbouwt.
Ow Edit, al gevonden, Forge of Empires. Het ziet er alleen wel gladjes uit en alleen een iOS versie. Gamen vind ik op mn telefoon of de iPad altijd een beetje meh. Heb liever een laptop of iets met een controller.