[verwijderd] Mijn handtekening zou zijn God of War maar daar heeft nog steeds niemand iets aan. Dus: • moeder van 2 dochters: M van 11 en F van 9 • PTSS/GAS/ aan het kwartetten met de rest van de DSM • lat-relatie
Honkeytonk Moeder van 2 icsi zoons (2017 en de jongste is net geboren (2019)). Getrouwd IT'er in de zorg
Manque Ik mis die handtekeningen totaal niet 🙂 -Zoon uit 2012 -Echtgenoot vanaf 2011 -Wonend en werkend in Noord-Brabant -Hekel aan de trein
Madeliefje06 Moeder van N (juli 2014), N *, M en V (feb 2016) en L en I * (mei 2018) N* overleden aan een darmaandoening snel na de geboorte, I* aan een hersenvliesontsteking bij 7 maanden Wonend in omgeving Rotterdam en momenteel thuisblijfmoeder
Rietjesbeker dochter december 2017 zwanger van nr. 2, verwacht eind februari 2020 geregistreerd partnerschap (maar elkaar wel man & vrouw noemen) woonachtig in Friesland
[verwijderd] zoon (2017) met vermoedelijk ASS zwanger van #2 , verwacht maart 2020 woont in Zuid Frankrijk
Lumihiutale Dochter uit 2013 en zoon uit 2018 Bezig om mijn gegeneraliseerde angststoornis en anorexia weer onder controle te krijgen Op zoek naar een leuke horeca baan ondanks dat ik er nog niet helemaal klaar voor ben
[verwijderd] Lumihiutale ik heb 2.5 jaar in een tiny appartement gewoont met vriend. Zo geweldig is dat niet hoor 🤣 ( @Sevenof9 😋 )
Sevenof9 [verwijderd] ik 4 jaar, was 15m2 en perfect te doen. Daarna ook nog een hele tijd op 30m2. Daarom weten we ook dat we dat wel kunnen. Sterker nog: ik was daar veel gelukkiger.
Nescio -Drie mooie dochters uit 2012, 2014 en 2017 -Getrouwd -Woonachtig in België sinds 2011 -Werkzaam in de media
Sneeuwvlok na 9 jaar mmm moeder van 2 prachtige dochters (2012 en 2016) (tijdelijk) thuisblijfmoeder getrouwd sinds 2008
[verwijderd] Sevenof9 40m2 met 2 (soon to be) tieners? 😱 Wij woonden tot verkort met zn 3en op 42m2 en da's eigenlijk te klein. 1 (kleine) slaapkamer, geen echte ruimte voor degelijke meubels. En wij hadden echt niet veel spullen (want we kwamen van 14m2 tenslotte)
Sevenof9 [verwijderd] nee de grond komt pas september 2020 vrij! Het definitieve plan voor het project is gisteren gepresenteerd aan onze groep bewoners.
Pimpelmeesje Die ene met die een vriend heeft die een herseninfarct heeft gehad, nu in een verzorgingflatje samenwoont met dat kleine fluffy hondje. Kindloos ondanks mmm van 2014-2018.
Hooyo-shimbir Pimpelmeesje 😢 knuffel voor jou. Ik heb vaak het idee dat je er zo goed mee omgaat (wat ik hier zo lezend kan beoordelen) maar als ik je lijstje zo zie ... Gewoon een knuffel dus 🥰
[verwijderd] • 3 kindjes van nu nog 2, 3 en 4 jaar • thuisblijfmoeder (vooralsnog) en fotograaf (voornamelijk in de weekenden en daarnaast fotografeer ik sinds dit voorjaar vrijwillig voor Earlybirds) • samenwonend met partner (partner gediagnosticeerd met ASS/Asperger)