Het was een lange dag. Door die stomme trein een half uur te laat op mijn afspraak, maar gelukkig zaten ze allemaal nog te keuvelen en koffie te drinken toen ik binnen kwam, dus ik had weinig gemist. Meevaller! Na mijn afspraak eindelijk een meeting met @Tantetil π En een hele lekkere koffie bij August op de Turfmarkt.
Op de terugweg in de trein lekker kunnen lezen. Daarna doktersafspraak en boodschappen doen. Op het parkeerterrein gedoe met een of ander lomp wijf dat een deuk in mijn auto sloeg met haar portier. Ik zat er nog in, dus ik riep vanuit de auto SODEJU! MOET DAT ZO HARD? En toen zei ze: "Oh sorry, maar er is niets te zien hoor!" en ze stapte in haar auto en reed weg. En toen ik uitstapte zag ik pas dat er héél erg wΓ©l iets te zien was π€¬
Toen pannenkoeken gegeten met mijn lieve man en kind. En toen man de deur uit was en kind op bed lag heb ik Unbelievable gekeken op Netflix en Minecraft gespeeld op de laptop en geforummed. Al met al een bewogen, druk dagje, maar wel leuk met al die verschillende activiteiten (op dat lompe wijf na, die had ik een rotschop willen verkopen toen ik doorhad dat ze tegen me gelogen had).