Aries Bij ons is het de slimme meter in de meterkast die vorig jaar de oude gasmeter heeft vervangen.
Aries Cactusje Ja, ik las al dat het veel voorkomt en dat je het kunt laten vervangen als je er last van hebt. Ik hoor het gelukkig alleen als ik in de gang loop en geloof niet dat het kwaad kan?
Cactusje Aries Dat weet ik dan weer niet. In ons oude huis hadden we nog van die ouderwetse stoppen in de meterkast, ons huidige huis had de slimme meter al. Ik heb het op fb wel voorbij zien komen dat ze een nieuwe kregen omdat ie dus geluid maakte.
Marshmallow [verwijderd] nee volgens mij is het idd de rookmelder zoals sommige hier al opperden. Morgen nieuwe batterij kopen en erin plaatsen. Sowieso mag ik wel eens een nieuwe kopen, maar ja nieuwe batterij is sneller in huis.
Mamabeertje Marshmallow Een rookmelder gaat volgens mij steeds harder en sneller piepen als de batterijen lerg zijn. Die van ons in elk geval wel.
Marshmallow Marshmallow hmm ik vraag het me toch af. Hoorde net weer gepiep. En het leek nog steeds uit de gang te komen, maar de rookmelder ligt ondertussen in de woonkamer. Nog even en ik lijk op phoebe ๐
Marshmallow Met zekerheid niet iets in huis. Het is of mijn telefoon of de fitbit, want hoorde het net in de auto ook ๐๐
Marshmallow Okรฉ het was een ding die ik aan mijn fiets sleutel zit en normaal hoort te piepen bij geluid, maar kennelijk reageert op de chips in pinpassen ed. Raar!!