iMoeder Euh sja. Naast de voor de hand liggende dingen zoals vuur, het schrift, de boekdrukkunst en elektriciteit, nomineer ik ook de binaire code en het internet. đđ¤ De vaatwasser vind ik ook wel een goede.
[verwijderd] iMoeder Jaaah! Deze allemaal! En stofzuigers zijn ook wel fijn, als je nadenkt over het alternatief. En wasmachines!
[verwijderd] [verwijderd] Oh, en babywipes, ik gebruik die dingen nog steeds voor alles. Haha een vriendin van me ook. Haar dochter is 6 đ Wij gebruiken ze ook voor zowat alles
[verwijderd] [verwijderd] mijn jongste gebruikt ze zelfs om even op te frissen onderweg als ze vergeten is deo op te doen, dus als dat geen teken is dat we die baby-fase voorbij zijn.. đ Maar ik wijt mijn muffintop ook nog steeds aan de zwangerschapskilo's, dus dan mag dat best toch? đ¤Ŗ
Rietje88 Op de eerste plaats de riolering en waterleidingen. Daarna de electra, (vaat)wasmachines en logistiek. Maar qua luxe zijn de treggings die vergevingsgezind zijn. De computer of het internet zou ik ook niet goed zonder kunnen. Of foto camera's. De auto. Ik ga maar stoppen want ik kan denk ik een waslijst aan 3e plaats dingen opnoemen.
Rietjesbeker Mijn antwoord na een korte nacht: de televisie (om dochter even te vermaken terwijl man en ik brak op de bank zitten te wachten tot de koffie aanslaat)
Honkeytonk Rietjesbeker dit, en Netflix en Disney+ đ´ Oh en de vaatwasser, de redder van mening huwelijk đđ
[verwijderd] En na cola toch wel anticonceptie en kinderopvang. Hoe anders zouden de levens van de meeste vrouwen er zonder uit gezien hebben.
[verwijderd] En medicijnen in het algemeen en antidepressiva in het bijzonder. ⤠Heb echt mijn leven weer een beetje teruggekregen door de venlafaxine.
aardbeitjes Lenzen, bh's en tampons đ anders was het hier een slechtziende, wiebelende, bloedende boel
Ysabella Anti epileptica zonder dat was ik misschien wel overleden door een aanval en had ik ook anders beslist wat betreft een kinderwens.