[verwijderd]
[verwijderd] en bloemetjes
[verwijderd] en bloemetjes
[verwijderd] en zie ik nu ook glitters? Glitters mogen nooit ontbreken!
[verwijderd] uiteraard! Dat spreekt voor zich toch?
Ik wil deze. 80 euro, dus dat gaat niet gebeuren gezien de doos gratis is en Lily dat net zo lief heeft, maar ik vind hem wel zó leuk!
[verwijderd] gaaf, misschien zelf te maken met touw, ballon oid en lijm?
[verwijderd] ga ik eens uitzoeken
[verwijderd] Ziet er gaaf uit, maar zou een kat daar graag in liggen? Hier geven ze ook de voorkeur aan een doos of oud kussen. Of de poppenwagen .
muppet volgens de reacties op Facebook wel
Ik heb vorig jaar een hangmat gekregen voor de kat en doet hij ook niks mee, ligt alleen maar op de vensterbank of op plekken waar hij niet mag (bank, bed van M...)
[verwijderd] Ja, zo zijn katten.
[verwijderd] Ik heb vorig jaar een hangmat gekregen voor de kat en doet hij ook niks mee
Zou hij hier stiekem meelezen?
Ik wilde gisteren mijn Adobe abo upgraden en zag dat ze 40% korting hadden misschien zijn sommige van jullie geïnteresseerd. De all in Adobe créative suite
Ik ben al bijna een half jaar hebberig naar dit massage apparaat.
Geen sexy of sensueel apparaat, maar gewoon keihard die spieren losrammen na het sporten. Op een of andere manier trekt mij dit heel erg aan . Sinds black friday is het niet meer in de aanbieding geweest en ik ga natuurlijk niet de volle mep betalen
.
[verwijderd]
Nog een ruim halfjaar en dan is het weer black friday.
[verwijderd] ik ben al streepjes op mijn kalender aan het zetten . Ik overweeg het nu als verjaardagscadeau voor mijn man. Hij wil het apparaat ook graag, omdat zijn spieren in rug, bil en benen continue verkrampen door een hernia en dan mag ik of de fysio het weer losmaken. Voelt alleen een beetje slecht dat ik hem een cadeau ga geven, wat ik ook geef voor mijzelf. Zijn verjaardag is wel eerder dan black friday. Dus tja...
[verwijderd] ah joh, ik heb mijn man het koffieapparaat, dat ik graag wilde hebben, cadeau gegeven... is juist efficiënt met je geld omgaan
En hij wil hem toch ook gebruiken?
Deze spijkerbroek:
Ik vind m zo gaaf, en ik kan zelden goede spijkerbroeken vinden, maar mn dikke buik past er nu niet in
Stomme Facebook advertenties..
Pimpelmeesje Oooh die is gaaf!
Pimpelmeesje ik zat net te denken hoe prop je daar die buik in