[verwijderd] zou wel willen maar heb net al mijn geld in de action opgemaakt
Hebberig
[verwijderd]
Tantetil 900 euro in de action . Dat zijn een hoop kandelaars en nutteloze mandjes
[verwijderd] vergeet de geurkaarsjes niet
[verwijderd]
Tantetil hoe heb ik
ze toch kunnen vergeten
Ik word hebberig van op stap gaan. Ik wil graag zowel naar de dierentuin, als daarna uit eten en in de dierentuin zelf gewoon onbeperkt koffie en sap kunnen kopen. Maar daarvoor moeten we toch iets voorzichtig zijn. Dus gaat er altijd een hutkoffer mee naar de dierentuin en eten we netjes thuis. Dat is op zich niet erg, maar het lijkt me heerlijk om me daar geen zorgen over te maken.
[verwijderd] moooi!!! Maar die prijs....
[verwijderd]
@[verwijderd] Je hebt wel smaak zeg. Prachtig ding!
Ik wilde eerste de Apple Watch series 4 gaan kopen. Maar daarna heb ik met mn domme hoofd de Keynote gekeken en nu wil ik de series 5.
https://www.coolblue.nl/product/838368/apple-watch-series-5-40mm-goud-aluminium-roze-sportband.html
Ik overweeg nu zelfs om die meteen al te halen als die uitkomt over een week of 2. Misschien zelfs wel te pre-orderen.
[verwijderd]
ik wil deze! Hearteyes
[verwijderd]
[verwijderd] ik mis het plaatje?
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ik kan mijn horloge gaan bestellen (als ik durf..).
ik twijfel over de kleur. Lichte neiging naar de lichtgoude/ grijze versie. Deze oogt wat rustiger en past denk ik beter bij mij? Ook, omdat ik het altijd zal dragen en de kleur minder snel zat ben? Er zit een leren band om, maar de bandjes zijn verwisselbaar. Tijdens het sporten wil ik dan denk ik een zwarte sportband . De rosé is ook wel heel erg gaaf. Wat zouden jullie kiezen?
[verwijderd] oe ik zou de rose zwart nemen!