[verwijderd]
Cactusje

Ooo, ik dacht onjuist spatiegebruik, dat je 'Intratuinduiven' bedoelde, maar had geen idee wat dat dan waren. Rendieren, elfjes, oké, maar duiven...? Ik heb ook geen idee waar Duiven ligt eigenlijk. Gelukkig heb ik hier in de buurt ook echt een héél mooi tuincentrum, met levende kerststal (ben ik eigenlijk tegen...) en al.

Sevenof9 ik ben ook zo gek op stenen! Binnenkort ga ik weer wat beurzen in de buurt af πŸ™‚

Sevenof9 Leuk! Ik heb er 2 in mijn agenda staan, 1 in Den Bosch en 1 in Berghem. Ik zal als ik straks weer thuis ben even de data opzoeken en jou een berichtje sturen, dan moet je maar kijken of je 1 van die dagen kunt πŸ™‚

Ik wordt heel hebberig van baby en kinderkleding. Ik hou me 95% van de tijd in en los m'n hebberigheid op 2de hands kleding. Maar soms als ik tweedehands niks kan vinden dan bestel ik een nieuw (of 2) pakjes.

• [verwijderd]

Die intratuin in Duiven is toch die Monkeytown waar ze toevallig ook planten verkopen?

Kinderkleding in de sale..

Alles qua moestuin...

Inkt, verf, penselen, vulpennen, enz enz πŸ˜‚πŸ™ˆ
      Is maar goed dat de bankrekening het niet toelaat!

En een nieuwe tv en laptop en spiegelreflex enz wil ik ook graag hoor, maar dat is weer een heel ander kostenplaatje ook haha.

Vulpen Jaaa! Ben ik vaak te vinden in okt/nov/dec πŸ˜‚ Ideaal rondje met de kids haha!

• [verwijderd]

Noordeling ik ook!

Op dit moment word ik hebberig van pompoenen. Ze worden nu overal langs de weg verkocht en ik moet gewoon stoppen. Huis en tuin staan vol met pompoenen in alle kleuren en maten. Vooral de grappige misvormde pompoenen kan ik niet weerstaan πŸ™„.

• [verwijderd]

Ik word hebberig van boeken, pennen, bureau artikelen an sich, alles uit de bever, sierraden en en en...

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik ben overigens al maanden extreem hebberig naar dit sporthorloge en nu is vorige week de nieuwe versie uitgekomen. Ik zit de hele week al filmpjes te kijken van dit horloge. Ik zou deze eerder al kopen, maar na een nogal kostbaar foutje bij de belastingaangifte mag ik deze pas kopen als mijn buffer weer is aangevuld 😭. Even serieus ik MOET deze echt hebben!

https://www.trendjuwelier.nl/garmin-smartwatch-fenix-6s-saffierglas-010-02159-37.htm?gclid=EAIaIQobChMI9aizndDO5AIVFOJ3Ch1AfQ0xEAQYAyABEgJ7Q_D_BwE

• [verwijderd]

Tantetil het kost inderdaad wel wat 😬(anders had ik het al lang gekocht). Het is ook gewoon een perfect horloge. Er staan zelfs ski routes op en het meet bijv. alles tijdens het hardlopen (lengte en hoogte van de stappen, zuurstof in je bloed etc) en je schijnt je sportprestaties er enorm mee te kunnen verbeteren. Door het saffierglas (onbreekbaar) kan ik er ook nog mee klimmen of een hamer op slaan mocht ik die behoefte een keer hebben πŸ™„.

• [verwijderd]

Pietje1987 dan wordt het horloge door mijn man uit dezelfde pot geld betaald dan als ik het nu zelf zou kopen. Schiet niet echt op 😝. Ik wacht al een paar maanden op de uitbetaling van de zorgverzekeraars voor mijn werk. Zodra dit op gang komt, dan wordt dit horloge de beloning van al mijn harde werken de afgelopen maanden.

Ik draag ook al bijna drie jaar 24/7 een fitbit (die nu hard aan het aftakelen is), dus ik ben het horloge ook echt waard. Het gaat om en nooit meer af. Ik gebruik het ook als wekker, alarm voor mijn medicatie overdag enz.

• [verwijderd]

[verwijderd] Maar dan nog: wat een geld! 😱 (Geef toe dat ie prachtig is.)

• [verwijderd]

[verwijderd] er zijn ook mensen die televisies kopen πŸ˜‰. Dat doen wij weer niet.

[verwijderd] die is mooi! Kan me helemaal voorstellen dat je daar hebberig van word. Ik zou wel heel bang zijn om hem te verliezen πŸ˜›