Jute Blue Ik gebruik altijd Marc Inbane. Fijn spul. Ruikt lekker, makkelijk aan te brengen en belangrijker nog, kan (bijna) niet misgaan.
smax Blue blauw? Ben zelf ook vrij licht qua huidskleur. Heb er drie in meerdere blauwtinten. Ben nog een lingeriezaak hier op het dorp geweest en daar bikiniβs gepast.
[verwijderd] Blue welke zelfbruiner raad je aan? Voor mijn gezicht in de winter gebruik ik deze: https://www.douglas.nl/productbrand_950344.html?cpkey=XYJTwIXBp0-pIC09bU2kRQ-9ydc_XJMpKZEdZOEp3zrq03G8TxDotqB92fAo2a47&trac=nl.01psh.goo.9976225783.950344.70855139992.000000&gclid=EAIaIQobChMIgo7018js6QIVxuN3Ch1zogUBEAQYASABEgKikPD_BwE paar druppels door je dagcreme 2x per week is voldoende. voor mijn benen deze: https://www.spraytanme.nl/zelfbruiner/whitetobrown-self-tan-250-ml/?gclid=EAIaIQobChMIxZ73_cjs6QIVmql3Ch0vjgxFEAQYFSABEgKhPPD_BwE wel met zo speciale handschoen opbrengen om het egaal te krijgen.
Vulpen Mijn dochter zingt de hele dag het Alfabetlied en nu heeft Charlotte Dematons een Alfabetboek uitgebracht. En ze is pas in november jarig, hmpf.
Pimpelmeesje aardbeitjes Deze zag ik bij veepee.nl staan.. is nog steeds niet goedkoop maar wel goedkoper π€
Honkeytonk Pimpelmeesje ohh dat eerste boek.. zo fijn! Ga je geen spijt van krijgen. (tweede ken ik niet π) Ik had het boek trouwens geleend. Heb je facebook? Misschien kan je in de kiind facebook groep oproepje plaatsen om het te lenen!
[verwijderd] Pimpelmeesje heel benieuwd wat je van die eerste titel vind! Zo lang over nagedacht m ook te kopen!
Pimpelmeesje Honkeytonk ik twijfel nog wel een beetje, ik vond het proefmagazine een beetje tΓ©.. maar kan er natuurlijk uit meenemen wat ik wil π€
Honkeytonk Pimpelmeesje dat laatste moet vooral.voor ogen houden. Bij ons is geen enkel boek of ding wat 100% aansluit maar dit kwam het meest in de buurt en voor mij was het fijn om te lezen. Maar als je twijfels zou ik zeker kijken of je het van iemand kan lenen!
Lovely83 Ik word momenteel hebberig van planten, ik hou mij momenteel al een paar dagen in om niet los te gaan in de tuinland om nieuwe planten te kopen. π
Pimpelmeesje Pimpelmeesje ik moest door een andere advertentie ineens aan deze broek denken (die echt 50x op mijn Facebook voorbij was genomen), heb m opgezocht maar hij is uitverkocht π’
Manque Ik zit heel hebberig te kijken naar foto's van de LEGO botanics collectie. Ik ben al argumenten aan het bedenken om ze daadwerkelijk aan te schaffen. Als ik mijn keramische vazen wil verkopen moet ik ze mooi fotograferen en die bloemen komen daar uiteraard heel goed bij van pas. En die paradijsvogelbloemen zijn natuurlijk mooi voor in de potten. En die bonsai staat heel goed op mijn bureau op mijn werk en draagt vast bij aan een professionele doch eigenzinnige uitstraling...
[verwijderd] Manque wat supergaaf!! En ze verwelken natuurlijk niet dus op de langere termijn ben je veel voordeliger uit. Ik zeg doen!
iMoeder Manque Ik heb er ook al naar zitten kijken! π Wil graag de bos bloemen. Past prima bij de nerdy touch van mβn inrichting
Marshmallow [verwijderd] Daarom wil ik dus die bos bloemen. Ik krijg wel eens een bloemetje, maar vaak zit die bos bloemen dan twee weken later nog steeds in dezelfde vaas helemaal verwelkt, omdat ik elke dag weer vergeet ze weg te gooien. Dit is veel beter haha.