Eenkadootje Overtrekken is voor mij niet te doen. Bovenwoning en de ramen kunnen niet normaal open. Dus we houden het simpel. Al valt het soms niet mee. De hondjes kijken graag naar buiten.
Toch6 Eenkadootje dan wordt het lastig ja. Liekje81 stiften van raamtekening.nl Zal daar eens naar kijken
aardbeitjes Leuk! Ik doe dat voor de herfst en winter, en met verjaardagen. Heb een dure witte stift uit de bouwmarkt maar ook een goedkopere van de Intratuin. Op Pinterest staan veeeeeel ideeën 😊 Laat je een foto zien van je creatie?
Cactusje Geen tips maar vind het wel een leuk idee. Voor kerst mogen de kinderen ook raamstickers plakken dus misschien ook maar eens voor die stiften kijken.
Sweetl Ik heb nogsteeds mega mindy, door een 3jarige getekend op mijn raam. Staat er al 1.5jaar vind het zonde om af te halen😂😂😂
Cactusje Vanmorgen bij action geweest en helemaal niet meer aan die stiften gedacht.. zou wel leuk zijn om op dochters verjaardag een leuke rekening op het raam te hebben... toch maar weer naar de stad deze week.
Toch6 Ik ga volgende week denk ik een herfsttekening maken. Kindeten zeggen iets met paddenstoelen, eikels, kabouters en eekhoorns. Moet lukken. Alleen jammer dat ik geen bruin heb 😄
Cactusje Speciaal nog een keer naar action gegaan voor de raamstiften. Bij bol zijn dezelfde gewoon zowat 5x duurder! Dochter is er iig erg blij mee en is druk aan het tekenen op het raam😂
Huggybird Toch6 fijne dag morgen voor J, op de mooiste dag van het jaar om jarig te zijn😉🎉🥳 ik heb niet zo’n mooi raam morgen...
Toch6 [verwijderd] jawel maar het hele raam zemen is makkelijker omdat ik dan niet hoef op te letten met water 🤣 En misschien laat ik hem wel zelf tekenen dan, D wilde nu ook ballonnen erbij tekenen. Doe ik alleen zn naam en de 10