Ohhh yes nog meer mamaโs die dit vreselijk vinden! Ik ook! En ik heb vrijdag de eerste!
zoon heeft 4 vriendjes en ze gaan om 14 mee uit school. Cakeje versieren en eten met wat drinken en cadeautjes. (Verstoppen?!) Dan heb ik een kort piratenverhaal en kunnen ze zich piraat maken (opblaaszwaard, ooglapje, wat stoppels smincken) dan een speurtocht die ik gewoon met stoepkrijt uit zet met spelletjes (heb er 4 a 5 afhankelijk hoe snel het gaat bijv ballon met rietje over de tafel blazen (snel zeilen heet dat) Krokodil met kiespijn spelen, buiten natte spons (bommenwerper) op vakjes met punten gooien. Over een loopplank (uitgetekende lijn op de grond) lopen en โโhaaienvangertjeโโ (tikkertje) dan een schatkaart die wijst naar de schat in se zandspeeltuin en dat kistje begraven we met snoepjes erin en nep munten.
Dan nog spelen in speeltuin (of bij slecht weer kleuren of filmpje in piraten thema) en patat eten en dan brengen wr ze thuis (iedereen woont hier bijna in de straat ) rond 1715 afgelopen.
Gelukkig is mijn man hier heel goed in!