Blue Biecht: ik was van plan om alleen wc papier te kopen bij de Kruidvat. Ik kwam naar buiten met wc papier en cola.
Owl Cherry Coke, maar dan zoals ze waren op de middelbare school - volgens mij zijn ze nu anders dan zo’n 20 jaar geleden?
Robije Ik drink altijd coca cola zero. Die vind in t lekkerst. De cherry variant is ook goed te doen. Pepsi max vind ik ook prima.
Jessie80 Coca cola. Geen Pepsi, geen light, of andere variant. Gemiddeld minder dan 1x per week een glaasje bij de frietjes.
Marloes80 Altijd coca cola zero. Vind de zero en eventueel de light lekkerder dan de originele. Van de originele krijg ik van die ‘krakende, knarsende’ tanden. Klinkt vaag... maar kan het niet anders omschrijven.
Ansji Fantykoekie Dat vind ik echt knap! Ik probeer al een jaar te stoppen maar heb het opgegeven. Nu probeer ik zoveel mogelijk te minderen. 😌
Fantykoekie Ansji haha ja ineens kreeg ik in m'n kop dat het nu of nooit is want zoveel cola drinken als ik deed kan je niet ongestraft blijven doen. Het gaat best goed. S'ochtends een paar stukken fruit voor de suiker en heb raar genoeg niet echt hoofdpijn gehad. Wel soms cravings. Vooral als ik frieten of pasta eet.
Elise75 Tijdens mijn chemokuren werd echte coca cola aangeraden ivm misselijkheid. Hielp echt super goed! Ik heb aardig wat op het afgelopen jaar. Het geeft ook wat energie aan het einde van de dag 😀 (Moet je nagaan wat een troep 😉)
Marshmallow Elise75 het hielp bij mij ook (met mate) tegen de misselijkheid toen ik zwanger was. Dus klopt wel idd.
Sevenof9 Elise75 oh goed dat ik toch dit topic lees 🙂 welke cola had je dan, maakt dat nog uit of het light is of gewone etc?
Ansji Fantykoekie Ja, dat ken ik wel, die behoefte aan cola bij friet en ook bij hartige dingen. Ik heb respect voor je discipline. Het is een echte verslaving!
Robije Marshmallow Vriendin van mij had Hg en daar hielp coca cola ook een beetje tegen de misselijkheid. Dit bleef iig binnen.
2littlemonkeys Cola! Vooral cola zero cherry, vanilla of Coco 🤤 Ik vind het heerlijk. Drink het wel iets teveel denk ik en koop daarom ook bewust geen flessen maar alleen blikjes 🙈
[verwijderd] Ik kom dit net tegen in een boek van Hanna Bervoets: (Ik lust geen cola, dus voelde me een beetje buitengesloten, maar ben nu blij dat ik ook iets kon schrijven in dit topic!)
fafa [verwijderd] Oh, joh. Ik vind Cola light tegenwoordig lekkerder dan vroeger. Dacht dat dat aan mijn veranderde smaak lag, maar het is dus echt anders.
[verwijderd] [verwijderd] hoe bizar. Rond deze tijd heb ik de definitieve overstap naar light gemaakt. De pogingen in de jaren ervoor stranden, omdat ik maar niet kon wennen aan de smaak. Nu weet ik waarom het toen wel lukte. Weer een mysterie in mijn leven ontrafeld 😉.
Cactusje Ik heb vanmorgen maar weer eens een fles cola in huis gehaald. Heb het eigenlijk maar zelden thuis omdat ik altijd water drink maar door dit topic krijg ik toch weer zin in cola. Kleine meid zei ook meteen, mama ik vind cola ook zo lekker! Nou vooruit, dan mag jij het laatste slokje. Ben ik nu een loedermoeder?😅