Torretjeee Ja ik houd zelf niet van deze jassen. Vandaar mijn lastige zoektocht. Alles wat echt een nylon uitstraling heeft ben ik niet echt weg van. En deze jassen zie je best veel op moment, ik zoek dus echt iets anders.
Marshmallow Torretjeee ja ik houd er ook niet zo van. Ook een mooie, hele rode jas gezien. Eigenlijk hoop ik dat ie die ook leuk vindt (ook al zou het een jas voor meisjes zijn).
Ysabella Torretjeee deze jas is van Moodstreet.De jas is water en wint dicht doordat het een hele andere stof is als dat de meesten jassen hebben, je kan de jas ook gewoon wassen zonder hem daarna weer te moeten in sprayen. 😬 Dit jaar ga ik dus weet opzoek naar zo’n soort jas.
Femkes Torretjeee dat maakt momenteel de zoektocht inderdaad lastiger. Welke maat heeft hij? Ik vind dat nog wel eens uitmaken in mogelijkheden. Voor de oudste kan ik inmiddels iets nettere jassen vinden, maar die zit in maat 152.
Schuurpapier Torretjeee Ik heb dus zelf deze. Geen nylon uitstraling en bontje kan (en gaat er hier ook) af. Hopelijk vind je gauw wat geschikts! Zara al gekeken?
Torretjeee Ysabella ja zoiets vind ik ook mooi. We hebben al een regen/wind jack. Die is in de winter alleen net te koud. Is deze voldoende gevoerd?
Ysabella Torretjeee ja ik was nog vergeten te vertellen dat de binnenkant helemaal gevoerd is met een warme teddy stof, bij de arme zit een andere voering.
Ysabella Torretjeee ik zag van Moodstreet nog een groene en andere blauwe jas niet de zelfde stof als die N. had maar misschien is dat wat? Ik zit er zelf aan te denken 1 van die 2 te kopen. 🤓 https://www.kleertjes.com/moodstreet-jas-565426-blauw/?size=134140&gclid=CjwKCAjwk93rBRBLEiwAcMapUTnDaWi8Gcq1CUIKDlJeeQS9lNm9tFSYTI-_ec9GBGpQCpYKPWcG-hoCswQQAvD_BwE https://www.schattigebabykleertjes.nl/winterjas-parka-khaki-boys-msw19jasmb.html?source=googlebase&gclid=CjwKCAjwk93rBRBLEiwAcMapUVN-JJK9xMWrGrfSJXTIXOg7nofvowR92PadhwnUuEVpy7yqOgl5nBoCUQUQAvD_BwE https://www.bol.com/nl/p/moodstreet-jongens-sportjas-met-gevoerde-capuchon-legergroen-maat-104/9200000114426368/?Referrer=ADVNLGOO002039-G-58502744115-S-799782935161-9200000114426368&gclid=CjwKCAjwk93rBRBLEiwAcMapUVwvrUiBhAmxvVZWpfnoODn8mxaKC0rXNE3VMUsIRGnY1aBhbIpLYRoCGTAQAvD_BwE Oke het zijn er drie geworden. 🤣
1986Lynn Schuurpapier Ik heb deze ook voor Pepijn 😁. Valt wel erg groot vind ik, welke maat heb jij voor je zoontje en wat is zijn gewicht en lengte. Ik twijfel om ‘m te verkopen en toch de kleinere maat te nemen.
Schuurpapier Voor dochter overigens in de sale een jas van Me and my Monkey gekocht. Zijn ook mooie jassen. Tumble had vorig jaar ook leuke en mooie, maar geen idee hoe hun huidige collectie is..
aardbeitjes Ysabella die 1e 2 zijn super! Ik hou ook niet zo van de shiny-vuilniszak-look voor een jas. Deze zien er leuk uit. Ik moet deze winter 2 nieuwe winterjassen gaan aanschaffen, ik hou deze in gedachten!
Schuurpapier 1986Lynn Hij is zo'n 88cm en 12,5kg. Heb maat 92/98 en da's prima voor de winter! Vind hem persoonlijk prima op maat vallen!
1986Lynn Schuurpapier Ik heb de 104/110, hij is 93cm en 13 kilo. Bijna 3 jaar is hij. Ik denk dat ik dan toch ook voor de 92/98 ga.