Het schooljaar is of gaat weer van start. Als er mensen zijn die Squla willen voor hun kind, ik heb een kortingscode voor je.
Jij krijgt €10 korting en mijn dochter krijgt extra muntjes om een kado in de squlashop te kopen.

75JLG

Is het wat? Wij twijfelen heel erg 🙂
Ze heeft het eens een maand gehad toen we van iemand een code hadden gekregen om het eens te proberen.

Die maand vond ze het erg leuk, maar daarna vond ze het ook prima dat het over was.

Ze begint morgen in groep 3. Lezen doet ze al ruim een jaar (alleen de ui, eu en ou/au vind ze nog echt moeilijk) en sommen tot en met 20 gaan goed.

smax mijn dochter vindt het echt heel leuk! Zeker alle extra onderwerpen doet ze graag. Ze weet ‘alles’ over de bijtjes, haaien, WNF etc. En verder gaat ze alle onderwerpen af. De ene week meer dan de andere week. Maar zeker het 2e jaar betaal je maar €6 per maand.
    Voor de Cito periodes op school motiveer ik haar om wat meer te oefenen. Niet om haar scores te beïnvloeden, maar omdat ze cito’s en toetsen erg eng vindt en ze op squla wat wennen aan de vraagstelling.

• smax hebben hierop gereageerd.
    • smax vindt dit leuk

Youtan ik ga het nog eens in de groep gooien!!

• [verwijderd]

smax informeer ook even op school, bij ons krijgen de kinderen een account via school waarmee ze tot (ik geloof) 16:00 ook thuis kunnen inloggen.

• [verwijderd]

Is het wat voor kids in groep 1/2?

[verwijderd] mijn dochter heeft het vanaf groep 2, dus ja dat kan. Maar volgens mij kan je beginnen met een maand gratis.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Leuk! Ik zie dat je voor meerdere kinderen een account kunt maken. Is het ook mogelijk accounts te delen met neefjes/nichtjes?

Oudste vindt het ook erg leuk (nu groep 1) dus even oriënteren of dat iets is wat je op meerdere tablets kunt installeren, zodat we het zowel bij mij als bij zijn vader kunnen installeren.

Marshmallow wij gebruiken het ook op meerdere apparaten, dat kan wel maar er kunnen geen meerdere personen tegelijk op 1 account spelen.