Marshmallow Oh grappig ik ga vanavond kijken. Heb dan wel geen relatie, maar altijd leuk zoiets. Ben zelf fan van ernie.
Lumihiutale Op goede dagen ben ik Ernie, op slechte dagen ben ik Bert. Mijn man is Ernie en ik zie ook heel erg mijn dochter terug in Ernie. Zij wil ook iedereen laten lachen,haalt grapjes uit enz.
iMoeder Ik kom er voor mezelf echt niet uit. Ik kan een enorm zeurende, principiรซle doos zijn dus een Bert. Maar kan ook heel raar en gek doen en dingen zonder nadenken, dus een Ernie. Ik ben denk ik een Ernie-ige Bert.
Owl Ik vind mezelf een beetje Bert รฉn Ernie, mijn man is duidelijk Bert. Bij mijn dochters is de oudste absoluut Bert, de jongste Ernie.
[verwijderd] [verwijderd] die is wel scary ja! Maar nog geen enorm spannende whodunnit als ik het antwoord al meteen wist ๐
Hooyo-shimbir LucP op basis hiervan ben ik bert ๐ Maar ik kan ook ernie zijn. Twijfel geval Edit: mijn man is is echt ernie, Haha net zo irritant ๐
Uilenmama Ik ben Ernie, altijd positief en altijd lol. Mijn man is Bert, mopperig ... Perfecte harmonie!
[verwijderd] [verwijderd] Mwah, ik had die laatste plot twist toch echt niet aan zien komen! ๐ณ๐
[verwijderd] [verwijderd] maar daar is ook geen blackops division voor nodig om dat te achterhalen ๐
[verwijderd] Hier ook een Ernie! Geweldig dit. @Manque is er een filmpje van die comedyshow? Zag dat ie 'off the hook' heette, maar kan deze grap niet vinden..
LucP Manque Ehm... Ik zal maar niet veel meer zeggen om mezelf juridisch niet teveel in de nesten te werken... ๐