2018 was een prachtig, maar zwaar/druk jaar voor ons.
- We zijn getrouwd! Eindelijk!! Jaren naar toegeleefd en naartoe gepland. Het was een prachtige dag, precies zoals ik er altijd van gedroomd heb en kijk er met een super warm gevoel op terug. Krijgen nog steeds complimentjes over hoe mooi en gezellig het was.
- We hebben ons huis gigantisch laten verbouwen. Ik heb al onze oude meubels verkocht 😂 en prachtige nieuwe voor in de plaats gehaald. Ik ben zó trots op hoe het geworden is!
- We hebben prachtige vakanties gehad en dierbare momenten met familie en vrienden.
- Een van mijn beste vriendinnen is voor het eerst moeder geworden, zo mooi en bijzonder om mee te maken.
- Ik heb promotie gemaakt op m’n werk waar ik stiekem best trots op ben.
Minder was toch wel alles rondom onze jongste dochter. Eind vorig jaar kreeg ze een sonde omdat ze slecht groeide en sindsdien eigenlijk continu stress gehad rondom haar gezondheid met als toppunt de ziekenhuis opname om haar sonde af te bouwen. My god wat was dat een kut tijd. En heeft ook niet geholpen, want na een paar weken zonder zit de sonde er nu alweer maanden in.
Door de proberen rondom haar gezondheid zit ik zelf ook niet altijd even goed/vrolijk in mijn vel.
In 2019 hoop ik zwanger te raken en te bevallen van ons vijfde kindje. Ook staan er weer mooie vakanties op de planning waar ik met volle teugen van wil genieten.
Goede voornemens zijn;
- Ik wil meer een op een tijd met mijn dochters doorbrengen.
- 15 kilo afvallen
- zoveelste poging bij een psycholoog voor mijn zelfvertrouwen