[verwijderd] Deliana Ach, arme meid. En arme mama, want dat is heel naar om aan te moeten zien terwijl ke niks kan doen. En dan heb ik het nog niet eens over de hele nacht in de weer zijn. Geef je wel paracetamol tegen de koorts?
Deliana [verwijderd] ja hele lichaam zit onder de plekken die inderdaad op netelroos lijken. Ze heeft vanmorgen medicijnen gehad waardoor dat beter zou moeten worden, maar die deden dus niets. Ze is ook echt ziek en daarom weten ze nu niet zo goed wat het wel is. De jeuk is verschrikkelijk...
[verwijderd] Deliana Antihistamine? Wat sneu, hebben ze het er niet over gehad wat ze nog kunnen doen. Binnen hieveel tijd moet je verbetering zien?
Ysabella Deliana beterschap, heftig zeg dat ze ijlt. Kunnen ze niet in het bloed zien wat het dan is? Of zeg ik nu wat doms?
Femkes Deliana arme kind, hopelijk vannacht een betere nacht. Als ze van ellende niet slapen vind ik het altijd het meest lastig omdat ze dan ook extra moeilijk opknappen.
Deliana [verwijderd] ze heeft in eerste instantie zoiets gehad (in een belachelijk hoge dosis) omdat ze dachten dat het een allergische reactie was, maar dat deed dus niets. Nu denken ze aan een virus, maar onduidelijk is wat voor virus...
Jules Deliana Sterkte, wat rot zeg! Ik dacht ook (als leek hoor) meteen aan antihistamine maar dat heeft dus niets opgeleverd đ
Deliana [verwijderd] heel goed.... ze heeft 13.5 uur geslapen đą De koorts was vandaag ook beter onder controle, verder helaas nog geen verbetering.