[verwijderd] oh mijn God ik ben in een sekte beland π€£
Groep nummer 2..
Heb me netjes aangemeld, werd toegelaten, heb even rondgekeken en zag al wat dingen waarvan ik dacht... nou nee. Dat er op de hele wereld maar 33 tweelingzielkoppels samen/gelukkig zijn en ze uiteraard allemaal hun weg gevolgd hebben. Was binnen 5 minuten al afgehaakt, maar ik, nieuwsgierig als ik ben, wilde er nog niet uit stappen, dus heb hem op ontvolgen gezet.
Gisteren avond werd ik getagd in een "welkom nieuwe leden" post. Heb ik wel vaker gezien, maar nu zat er een heel verhaal bij. Of ik even de starterskit wil downloaden zodat ik weet wat tweelingzielen zijn, en ik een persoonlijke coach toegewezen gekregen heb die mij gaat begeleiden.
OkΓ©.. daar zit ik dus helemaal niet op te wachten, dus ik heb als reactie getypt iets in de trant van: bedankt voor de toelating, maar deze groep past niet bij mij dus ik ben er weer weg van.
Groep verlaten, niks aan de hand, dacht ik...
Krijg ik vanmorgen een berichtje van mijn 'coach'. Hoe blij ze is dat ik hun heb gevonden en ik echt op de juiste weg zit dat zij op mijn pad zijn gekomen. Dat God me naar hun gezonden heeft en oh ja, hier is de PayPal-link.
Dus nogmaals, vriendelijk aangegeven geen interesse te hebben..
Nope. Krijg net een berichtje dat ze alleen maar het beste willen voor me want ik kan ook geluk bereiken, net als zij hebben bereikt met die stroming en als ik haar kan vertellen waarom ik zo bang ben om in die groep te zijn, kan ze me begeleiden.
Wtf?! Zijn er dan echt geen normale mensen meer op de wereld? π