Deliana nee dat is het zeker niet hoor, maar het is heel intens en overweldigend. Ik zou het prettig vinden om wat meer ervaringsverhalen te lezen, of inzichten van iemand die al op dit punt om het proces is geweest. Gewoon om wat meer grip te krijgen op de situatie en te begrijpen wat er gaande is. Die zijn er gewoon niet, of meteen zo extreem in bepaalde overtuigingen dat ik daar niet doorheen kom ๐ฌ
We moeten het nu dus allemaal zelf uitvogelen, en dat zal heus wel goed zijn voor ons en we doen het samen, maar het is wel lastig.
Ik ben toch wat meer aan het praten in die groepen, en door de ervaring die ik heb heb ik al een paar keer anderen kunnen helpen en het doet me echt wel goed om te zien dat mijn advies ook gewaardeerd wordt. Wij zijn verder dan de meesten in het proces (90% heeft รผberhaupt geen contact met elkaar of begint net) en ik heb gewoon al 13 jaar ervaring met het soort vragen die daar gesteld worden. Maar als ik een vraag stel voelt het alsof iedereen me aan zit te kijken alsof ik verteld heb dat ik net een nieuw continent heb ontdekt en ik vraag of iemand toevallig al weet waar de dichtstbijzijnde Mcdonalds is ๐